Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Muis valt iedere keer uit  (gelezen 7931 keer)

Offline Ellebel

  • Lid
Re: Muis (USB-groep) valt iedere keer uit
« Reactie #25 Gepost op: 2009/05/03, 19:43:25 »
@eXtreem
Ik heb helaas geen floppydrive maar ik ga je instructies uitproberen.
« Laatst bewerkt op: 2009/05/03, 19:45:13 door Ellebel »

Offline Ellebel

  • Lid
Re: Muis (USB-groep) valt iedere keer uit
« Reactie #26 Gepost op: 2009/05/03, 19:56:53 »
@Track
Nog geen PS/2-muis geprobeerd want die heb ik niet in huis en werd ook niet verkocht in de winkels bij mij in de buurt. Maar wellicht het proberen waard, desnoods als tijdelijke oplossing.
Ik zal ook even in de logbestanden kijken, heb ze gevonden (thnx). Er komt vaak USB in voor maar dat komt ook doordat ik allerlei andere USB-apparaten heb lopen testen.

Offline track

  • Lid
Re: Muis (USB-groep) valt iedere keer uit
« Reactie #27 Gepost op: 2009/05/03, 20:05:06 »
Kun je niet op proef een oude muis pakken ?
Van een kennis of buurman / vrouw ?

track

Dwarrel

  • Gast
Re: Muis (USB-groep) valt iedere keer uit
« Reactie #28 Gepost op: 2009/05/04, 10:30:33 »
Je kan ook even opzoek gaan naar een usb PS/2 verlengstukje, deze zijn volgens mij relatief makkelijker te vinden dan ps/2 muizen en zouden het zelfde effect kunnen hebben.

Offline Ellebel

  • Lid
Re: Muis (USB-groep) valt iedere keer uit
« Reactie #29 Gepost op: 2009/05/04, 21:46:25 »
Eindelijk een PS/2-muis in huis, ontdek ik dat er helemaal geen ps/2-ingangetje in mijn pc zit!
Verder heb ik nog een foutje gemaakt: niet de USB-groep valt uit maar de muis zelf doet niets meer, ook niet als ik deze na het vastlopen op een andere USB-groep aansluit. Ik had hem alleen binnen elke groep getest, slordig.

Vandaag nog wat andere hulplijntjes uitgegooid. Ik laat het wel weten wat wel of niet gewerkt heeft zodra het opgelost is!

Oh ja, na vastlopen van de muis en afsluiten van het systeem blijft het zaakje in 9 van de 10 gevallen ook hangen op de oranje achtergrond.
« Laatst bewerkt op: 2009/05/04, 21:50:41 door Ellebel »