Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST]Kan video player niet veranderen in Android.  (gelezen 5995 keer)

[OPGELOST]Kan video player niet veranderen in Android.
« Gepost op: 2013/02/10, 16:15:14 »
Ik probeerde de app van 'Eredivisie Live' op m'n Samsung Galaxy Note 10.1 (Android 4.0.4) te installeren, maar dat gaat niet:  "Uw apparaat is niet compatible met deze versie".  Dat is vreemd, want op mijn mobiele telefoon (ook met Android 4.0.4) gaat dat wel.

Dus installeerde ik 'Eredivisie Live Player' (van Benny de Leeuw).  Die werkt wel.

Nu heb ik tijdens het starten de verkeerde player als standaard ingesteld en wil de app niet meer afspelen.
Heb  de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar die blijft gekoppeld aan de verkeerde player.

Als ik via Instellingen -> Applicatiebeheer naar de applicatie info van 'Eredivisie Live Player' ga, dan staat er helemaal onderaan 'Standaard instellingen wissen' . Echter die knop is grijs., dus ik kan er niet op klikken.

Vraag: Hoe veranderen ik nu de video player voor bovengenoemde app?
 
« Laatst bewerkt op: 2013/02/12, 11:12:29 door henkoegema »
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://henk.oegema.com  (On RaspberryPi2)
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu  22.04.3 Hobby's: Radio Amateur callsign: PA2HO.  Interesses: Raspberry Pi & Arduino & Jetson Nano (voor AI & ML)

Offline petervs

  • Lid
Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/02/10, 20:31:09 »
Als je naar instellingen > Apps gaat, kun je via de instellingen (rechtsboven, 3 puntjes op elkaar) kiezen voor Appvoorkeuren herstellen.
Misschien werkt dat.
Ubuntu MATE 16.04

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #2 Gepost op: 2013/02/10, 21:37:31 »
Als je naar instellingen > Apps gaat, kun je via de instellingen (rechtsboven, 3 puntjes op elkaar) kiezen voor Appvoorkeuren herstellen.
Misschien werkt dat.

Als ik naar Instellingen->Applicatiebeheer ga, dan zie ik geen instelling (rechtsboven, 3 puntjes) als ik op de app heb geklikt.
'Buffer leegmaken' en 'Standaard instellingen wissen' zijn beiden niet aktief. (grijs)
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://henk.oegema.com  (On RaspberryPi2)
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu  22.04.3 Hobby's: Radio Amateur callsign: PA2HO.  Interesses: Raspberry Pi & Arduino & Jetson Nano (voor AI & ML)

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #3 Gepost op: 2013/02/10, 21:45:28 »
Ik zie die optie hier ook niet op mijn Motorola Razr i met Android 4.0.4 en dit is bijna stock Android (Motorola heeft aan de core apps sowieso niks aangepast).


Offline petervs

  • Lid
Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #4 Gepost op: 2013/02/10, 21:49:58 »
Dan komt het omdat ik Android 4.2.1 heb (Een Nexus, met altijd de nieuwste android versie).
Tja, wat er niet is kun je ook niet aanklikken.
Ubuntu MATE 16.04

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #5 Gepost op: 2013/02/10, 22:07:26 »
Het kan inderdaad een nieuwe feature van 4.2 zijn...

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #6 Gepost op: 2013/02/10, 22:16:41 »
Dan moet ik de oplossing maar op een andere manier zien te vinden:  Hoe vind ik de standaard video player in Android (4.0.4)  ???  ?
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://henk.oegema.com  (On RaspberryPi2)
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu  22.04.3 Hobby's: Radio Amateur callsign: PA2HO.  Interesses: Raspberry Pi & Arduino & Jetson Nano (voor AI & ML)

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #7 Gepost op: 2013/02/11, 00:20:26 »
Uiteindelijk het probleem toch opgelost.    :)
Hoewel niet op de manier zoals ik dat wilde doen.    :|

Omdat ik de tablet nog niet zo lang heb, deed ik een 'Reset'.
Ik dacht alle apps te verliezen, maar tot mijn verbazing stonden die er na de reset toch nog op.  ???

Nu kon ik bij de app 'Eredivisie Live Player' weer wel de video player kiezen die ik hebben wilde.

(Maar ik weet nog steeds niet hoe ik de video player kan veranderen zonder een reset te doen)
Miscere utile dulci. (Ter leering ende vermaeck)
http://henk.oegema.com  (On RaspberryPi2)
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu  22.04.3 Hobby's: Radio Amateur callsign: PA2HO.  Interesses: Raspberry Pi & Arduino & Jetson Nano (voor AI & ML)

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #8 Gepost op: 2013/02/11, 10:33:26 »
Als je naar instellingen > Apps gaat, kun je via de instellingen (rechtsboven, 3 puntjes op elkaar) kiezen voor Appvoorkeuren herstellen.
Misschien werkt dat.

Als ik naar Instellingen->Applicatiebeheer ga, dan zie ik geen instelling (rechtsboven, 3 puntjes) als ik op de app heb geklikt.
'Buffer leegmaken' en 'Standaard instellingen wissen' zijn beiden niet aktief. (grijs)

Je zou idd op de app moeten kunnen klikken en onder Opslagruimte op de knop gegevens wissen moeten kunnen klikken.
Volgende kans is op Cache wissen klikken.

Als dit allemaal niet werkt, dan de bewuste app uitschakelen (in ditzelfde menu) en deinstalleren.
Nu het apparaat rebooten, en het programma starten die je anders wilde bekijken, het programma moet nu een keuze geven omdat het andere programma ontbreekt.
Vooral dat rebooten is belangrijk heb ik ontdekt, Android is nog een stuk minder volwassen dan Linux........


Dus als je in dit gedeelte bent op de app klikken! Dan kan je in het veld wat volgt weer wat acties uitvoeren, zoals app stoppen enz enz

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Kan video player niet veranderen in Android.
« Reactie #9 Gepost op: 2013/02/11, 11:06:18 »
Leuk dat je daar mijn screenshot voor gebruikt :D