Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hotmail  (gelezen 547 keer)

Offline vanmill8

  • Lid
hotmail
« Gepost op: 2011/10/25, 21:47:18 »
het volgende is er aan de hand ; als ik inlog in mijn account van emesene en ik klik op de envelop rechts boven dan opent mijn hotmail , maar voorheen kwam ik rechtstreeks in mijn postvak in en nu krijg ik melding ;   Het opgegeven e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.   dat was voorheen nooit !  vreemd .
nu moet ik ieder keer opnieuw mijn wachtwoord invoeren. wat mij opvalt is , als ik inlog in mijn account van kmess en ik dan op de envelop klik kom ik wel rechtstreeks in postvak in ! ik hoef dus niet opnieuw in te loggen .
dus alleen in emesene heb ik dit probleem , weet iemand wat er aan de hand kan zijn ? bij voorbaat dank .

Re: hotmail
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/25, 22:04:01 »
Er kan van alles aan de hand zijn. Hotmail is altijd een gedoe, maakt niet uit met wat, er is eigenlijk altijd wel wat.
Als ik dat probleem zou hebben zou ik het negeren. Maar wellicht is er een simpele oplossing.
Toevallig al in de voorkeuren rond gekeken?
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline vanmill8

  • Lid
Re: hotmail
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/25, 22:45:08 »
ja, in voorkeuren heb ik al gekeken maar daar kan ik niets ontdekken .

Offline Marc0

  • Lid
Re: hotmail
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/26, 18:51:51 »
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft....