Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gezocht: Gratis pc's  (gelezen 9102 keer)

Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #25 Gepost op: 2007/04/09, 15:58:50 »
Hoi,

Ik heb hier 2  17"monitors staan die nog getest moeten worden.
Na de test zal ik een mailtje sturen naar aneliesje
.
Een oude K6-2 400Mhz lopend gekregen met Xubuntu moet nog fijn afgewerkt worden :-)
In mijn rekken staan diverse ATX mini towers te wachten op materiaal.
De komende weken krijg ik een paar HDD's binnen gesmeten.

Voor de beurs in Hasselt heb ik waarschijnlijk een pc-boer die een gloednieuwe pc ter beschikking wil stellen.
In de komende dagen word hier ook nog eens over gesproken in hover hij ons kan ondersteunen.

Eind April krijg ik bezoek van iemand uit het ministerium van de duitstalige gemeenschap.
Namen kan ik niet noemen. Hij is verandwoordelijk voor de aankoop van materiaal dat voor het ministerium aangekocht word,... Misschien heeft die ook nog wat materiaal in zijn kelder liggen wat bruikbaar kan zijn.

dat was dan het aktueel nieuws uit de oostkantons :-)

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #26 Gepost op: 2007/04/09, 17:25:19 »
Hey sniper_david,
super, zo geraken we binnenkort toch aan al het gewenste materiaal ;)

Ook die pc die je kan vastkrijgen voor de beurs vind ik goed. Wat zal 't worden? Kan Beryl erop?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Azalin

  • Gast
Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #27 Gepost op: 2007/04/09, 20:27:17 »
Geen idee of er iemand iets aan heeft maar ik heb na het kopen van mijn XFX Gefore 6200 kaartje, nu een Sapphire Radeon 9550 256 mb over... tweede hands verkopen heb ik niet zo heel veel zin in aangezien dat niet altijd goed uitpakt. Dus voor de goede zaak? Afhankelijk wat de goede zaak is :) stel ik deze beschikbaar. Ik weet, het ís een ATi kaart maar toch.

Offline vis

  • Lid
Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #28 Gepost op: 2007/05/31, 23:52:01 »
Ik ben ook nog opzoek naar een gratis PC. Het liefst een dual core met 21" LCD en 2 GB intern geheugen. Ook zou ik graag een kleuren netwerkprinter erbij willen hebben, maar een kleuren netwerk all in one laser printer is ook goed. Toetsenbord en muis is niet nodig, die heb ik zelf al.

*grapje*

Vis

Azalin

  • Gast
Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #29 Gepost op: 2007/06/01, 19:46:39 »
Humor..

Quatroking

  • Gast
Gezocht: Gratis pc's
« Reactie #30 Gepost op: 2007/07/17, 16:44:58 »
Ik weet niet of deze topic nog steeds geldig is, maar op Marktplaats heb je de laatste tijd best veel 17 inch monitoren gratis op te halen. Misschien een idee?