Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......  (gelezen 2713 keer)

Offline Petervdw

  • Lid
Probeer al een paar dagen in te loggen op ontwerpDocumentatie maar het lukt niet.
Krijg steeds het bericht: "Authentication database is temperarily unavailable. Anonymus access only". Ligt dat aan mij of is er iets mis.
Vr.groet, peter

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/07, 02:04:02 »
Dat maakt volgens mij niet uit. Ik krijg ook steeds die foutmelding, maar het werkt wel gewoon.
Rechtsboven in je scherm staat onder het zoekveld de naam waarmee je ingelogd bent of een linkje om mee in te loggen.

Offline Petervdw

  • Lid
Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/07, 11:47:49 »
Aan Johan
OK, bedankt. Ik zie dat linkje en ik heb het al ongeveer honderd keer geprobeerd.
Er komen twee invul vakjes met E-mail adres en Launchpadwachtwoord, of create an account. E-mail adres + LP-wachtwoord geeft> Foutief wachtwoord. Uitgepruld.
Dan maar create account. Kom ik bij Launchpad terecht. E-mailadres opgegeven, Krijg per E-mail een wachtwoord van 20 tekens. Ok, ik maak daarmee een account aan. Terug naar de inlog: E-mail adres + Launchpadpasswoord>Foutief wachtwoord. Uitgespit.
Bij de XP computer zet ik meestal de cookies af. Tegen de tijd dat ik dan iets wil bestellen, kan ik geen winkelwagentje aanmaken. Wat nu weer? Oh ja, cookies aanzetten. Is het zoiets misschien.  
Ook al bedacht dat er een fout in mijn software zou kunnen zitten, maar daarvoor werkt Ubuntu gewoon te goed en het is het enige OS op deze computer. Ra, ra.
Ik doe echt wel wat je voor me uitschrijft, maar het lukt me niet. Het werkt niet.
Zo langzamerhand word ik er wel een beetje beroerd van.
Heel stom gedacht, maar kan ik niet naar een CD-uitdeelpunt gaan om het me te laten zien. Desnoods bouw ik even een laptop om naar Ubuntu.
Vr.groet, peter

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/07, 11:51:50 »
Ik heb geen flauw idee waarom het niet werkt. Het enige wat ik kan bedenken is dat je met de instellingen voor de cookies of andere veiligheidsinstellingen hebt gerommeld.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/07, 12:13:22 »
Citaat van: Petervdw
Probeer al een paar dagen in te loggen op ontwerpDocumentatie maar het lukt niet.
Krijg steeds het bericht: "Authentication database is temperarily unavailable. Anonymus access only". Ligt dat aan mij of is er iets mis.
Vr.groet, peter
ging het eerder wel goed? sinds wanneer lukt het niet meer?

Offline Petervdw

  • Lid
Inloggen op ontwerpdoc. geeft: Authentication database is temp .......
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/07, 13:05:00 »
Aan Johanvd
Het zou kunnen, dat ik er een zooitje van heb gemaakt, maar absoluut onbewust, en zulke wilde dingen doe ik normaal niet. Enig idee waar ik moet zoeken? Of hoe ik het oplos. Opnieuw installeren van Ubuntu is geen enkel punt, hoor. Ik ben al blij dat je mijn probleem nog steeds wilt bekijken.

Aan leoquant
In het begin heb ik er mee gerommeld, verkeerde naam en/of wachtwoord. Bij Launnchpad alles gedeactiveerd en weer opnieuw aangemaakt. Speciaal raad gevraagd per E-mail. Ook nooit invul- velden gezien bij "First time". En het inloggen bij de OntwerpDoc is bij mijn weten nooit gelukt.
Van de Engelse Doc. side heb ik een Wifi oplossing opgehaald, een HTML file. Die file heb ik met OpenOffice vertaald/herschreven. Johan schreef me dat die HTML-file niet
zo naar de OntwerpDoc kon. De file staat er nog, maar ik weet niet hoe er "vanaf" te komen. Als je een oplossing weet, alvast bedankt.
Vr.groet, peter