Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?  (gelezen 12935 keer)

Offline Hanssun

  • Lid
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #25 Gepost op: 2008/08/09, 07:27:12 »
het probleem is opgelost je kan het toch volgen via de mediaplayerconnectivity.

Offline Tom

  • Lid
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #26 Gepost op: 2008/08/09, 09:28:20 »
Citaat van: Hanssun
het probleem is opgelost je kan het toch volgen via de mediaplayerconnectivity.
En wat is of was de oplossing want @Prosper zou dat ook wel willen weten.
grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Hanssun

  • Lid
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #27 Gepost op: 2008/08/09, 09:45:08 »
Citaat van: lizardman
Op het moment is er op het eerste kanaal de ceremonie te bekijken.
Onder het venster waar 'installeer silverlight' staat, is een link om de beelden in windows media te kijken. Dit werkt goed, hoewel het geen open formaat is.. :P
wandarooze dit was de oplossing voor mij , ik had alleen niet goed gekeken :)

Gr Hans,

Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #28 Gepost op: 2008/08/09, 20:01:41 »
Nou, Hanssun, dit lost dan misschien jouw probleem op, maar als Belg heb ik sowieso geen toegang tot de online-uitzendingen van OS2008.nos.nl :(

Bij sporza online heb ik nog steeds geen succes. Was vandaag echter niet thuis, dus heb niet veel kunnen testen terwijl ik zeker was dat er uitzendingen waren. Misschien iets voor morgenvroeg.
Heb blijkbaar ook een onderliggend probleem met mijn wireless.  Kan er echter nog niet de vinger op leggen. :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

rokinrob

  • Gast
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #29 Gepost op: 2008/08/10, 21:39:27 »
Bij de live-kanalen staat inderdaad die link om het met mediaplayer te bekijken. Bij de 'losse' video's volgens mij niet.
Ik wilde zojuist interview Sibon na de wedstrijd tegen de VS kijken; dat ging dus niet.

Offline Tom

  • Lid
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #30 Gepost op: 2008/08/10, 23:03:53 »
Als U in het rechtse adres balkje Yahoo zet dan drukken op het vergrootglasje komt Yahooy op uw bildscherm.
Typ dan in www.eurosport.de - dan video s en ge kunt naar de olypische spelen kijken.
Gaat zonder problemen of instellingen ...super.
Eurosport werkt samen met yahoo.
grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #31 Gepost op: 2008/08/10, 23:26:14 »
De volledige url= http://www.eurosport.yahoo.com

Omdat ik daarnet naar de herhalingen op eurosport-TV aan het kijken was (goud voor NL in 4x100m vrije slag vrouwen !) heb ik ook hun website zien voorbijkomen bij de reclame.  Daarnet geprobeerd en die werkt dus wel goed, maar dat is niet Live.  Voor de Live-beelden moet je blijkbaar een abonnement nemen...  Of begrijp ik dat verkeerd ?
Enfin, morgen nog maar eens zien, wanneer er weer wel live-beelden zijn.
Hun videos draaien overigens mooi embedde, zoals ik dat graag heb en bvb bij youtube ook altijd zo werkt.  En ik kan ze ook full-screen krijgen door gewoon op het knopje daarvoor te drukken, ergens rechtsonderaan bij het kadertje van hun video.
Nu maar hopen dat ik daar ook iets live kan vinden...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Tom

  • Lid
Olympische Spelen: hoe zie ik die op internet ?
« Reactie #32 Gepost op: 2008/08/10, 23:32:10 »
Fijn dat het bij U ook gaat.
Ja die Hollanders hebben iets met water.
groetjes Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.