Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Dubbele menu's  (gelezen 2374 keer)

Re: [Opgelost] Dubbele menu's
« Reactie #25 Gepost op: 2012/05/26, 17:57:23 »
Opstarten van een app heeft niks te maken met een dubbel menu...

Re: [Opgelost] Dubbele menu's
« Reactie #26 Gepost op: 2012/05/26, 20:10:08 »
Ja, ik heb het warm. Zolderkamer, dus alle warmte stijgt naar boven.

Re: [Opgelost] Dubbele menu's
« Reactie #27 Gepost op: 2012/05/27, 09:57:54 »
Inderdaad het (her)opstarten deed niets af aan de menu vermeldingen (van HPLIP); die bleven gewoon.
Enige dat hier wel werkte was HPLIP uitzetten en dan weer opnieuw opstarten. Daarna bleven de dubbele meldingen weg.
Hoewel nog te vroeg om te juichen, blijft 12.04 in de Unity 3D hier prima stabiel.
Heb ook nog even met Cinnamon gewerkt, maar dat vind ik (voor mijn pc) geen goede keuze.
Daar werkten niet alle menu-items naar behoren.
Enige wat ik nog mis is om Unity meer aan te kunnen passen aan mijn persoonlijke wensen zoals: de bovenste balk naar beneden en meer instelmogelijkheden van die balk. Tijd en geduld zullen het leren.

Mijn vraag is nog of de suggesties die Pjotr op zijn site doet mbt multimedia mogelijk iets te maken kunnen hebben gehad met mijn problemen tijdens mijn eerste install van 12.04 (in zowel 3D als 2D).
In die vorige install had ik die suggesties mbt multimedia allemaal uitgevoerd, itt deze keer. En nu blijft alles (tot heden) rock-stabiel; uitgezonderd dat ene kleine incidentje met HPLIP. 
Maar intussen is er een nieuwe kernel gekomen en die herkent mijn grafische kaart nu wel: Geforce 9400GT ( met 1024Mb geheugen).
MIsschien zat daar de pijn.
IK ga gewoon die multimedia suggesties weer eens uitproberen.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood