Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution - Tekstdoorloop  (gelezen 697 keer)

Offline barbecue

  • Lid
Evolution - Tekstdoorloop
« Gepost op: 2008/08/18, 08:02:27 »
Hallo
Misschien stomme vraag, maar :
Hoe stop ik het tekstdoorloop bij het intypen van tekst in opstellen nieuw emailbericht.
Totnogtoe sprong de cursor na een shermbreedte tekst automatisch over naar een nieuwe regel zodat alles leesbaar bleef.
Door een onbekende reden doet evolution dit sinds gisteren niet meer en blijft de tekst maar naar rechts gaan tot in het oneindige of alleszins totdat ik op enter druk. De ontvanger van het bericht moet dan ook constant naar rechts scrollen om het bericht te kunnen lezen.
Hoe kan ik dit euvel verhelpen?

Thoth

  • Gast
Evolution - Tekstdoorloop
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/18, 18:42:07 »
De lengte van de automatische terugloop kan volgens mij niet ingesteld worden, die staat hard-gecodeerd op een lengte van 72 karakters. Om terugloop te activeren, dan dient het formaat - zie de dropdown optie boven je berichtvenster - op 'normaal' te staan. Staat daar bijvoorbeeld 'preformat' dan zal geen terugloop plaatsvinden. Kijk daar eens naar.

HTH,

Groet,

Thoth

Offline barbecue

  • Lid
Evolution - Tekstdoorloop
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/18, 22:45:35 »
Citaat van: Thoth
De lengte van de automatische terugloop kan volgens mij niet ingesteld worden, die staat hard-gecodeerd op een lengte van 72 karakters. Om terugloop te activeren, dan dient het formaat - zie de dropdown optie boven je berichtvenster - op 'normaal' te staan. Staat daar bijvoorbeeld 'preformat' dan zal geen terugloop plaatsvinden. Kijk daar eens naar.

HTH,

Groet,

Thoth
Ik vind de dropdownoptie niet onder format. Kan het zijn dat ik een andere versie dan de jouwe gebruik (2.12.1)?

Thoth

  • Gast
Evolution - Tekstdoorloop
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/19, 09:39:23 »
Ik gebruik versie 2.22.3.1, met tekst in HTML modus ingesteld. Als je dan op 'nieuw' of 'beantwoorden' klikt, dan staat bij mij in het nieuwe geopende venster linksboven, naast de dropdown-lijste voor de lettergrootte, een dropdown lijstje voor het formaat. Ik neem aan dat het bij jouw versie óók moet zijn. Zo niet, dan is upgraden een optie.

Groet,

Thoth

Offline barbecue

  • Lid
Evolution - Tekstdoorloop
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/19, 14:53:50 »
Bedankt Thot. Nu heb ik het goed gevonden. Probleem opgelost. MErci :)