Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ALDI Tablet.  (gelezen 31220 keer)

Re: ALDI Tablet.
« Reactie #75 Gepost op: 2011/12/14, 20:20:24 »
Ga naar de Bart Smit en haal die http://www.bartsmit.com/tomtec-7-inch-tablet-4-gb-met-android-2-3
voor nog geen 100 euro. Scheelt je 45 euro aan verzendkosten!

De uitblinker met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, Nederlandstalige helpdesk en 2 jaar garantie!

Voorzien van een groot DualTouch scherm. De tablet reageert snel op een aanraking met je nagel of stylus. Geschikt voor internet, e-mail, films en games. Uitstekend geschikt voor met name snellere games dankzij de snelle processor.

De Tomtec Tablet PC is dankzij de Cortex A8 chipset (1.2 GHz) zeer snel en beschikt over een uniek 7 inch (17,5 cm) meedraaiend beeldscherm. Dankzij het unieke beeldformaat en de heldere weergave kijk je nu comfortabeler naar je favoriete film.

Het intern geheugen is maar liefst 4 GB en uit te breiden met een MicroSD-kaart tot maximaal 32 GB. De Tomtec 7 inch tablet is een stevig tablet voorzien van basisfuncties. Met Wi-Fi, dus gemakkelijk te koppelen aan een draadloos netwerk voor internettoegang. Surf nu overal op het internet, beantwoord je e-mail of luister naar je favoriete muziek.

Het beeldscherm is DualTouch (800x480). Het resistieve scherm is gevoelig voor aanrakingen met de nagel of stylus (pennetje). Het beeld draait mee als je het beeldscherm kantelt en beschikt over een ingebouwde camera!

Deze 7 inch (17,5 cm doorsnede) Android 2.3 Tablet is van alle mogelijke software voor dagelijks gebruik voorzien.
Apps kunnen gedownload worden uit vrijwel alle bekende Android/Google App stores. Instructies hiervoor zijn bijgesloten. Het is mogelijk om direct te spelen met bijvoorbeeld de populaire Angry Birds: het spel is namelijk al geïnstalleerd op de tablet!




Ik weet niet of je mijn vorige post wel goed gelezen hebt, maar ik had het over mid-end. Wat jij hier noemt is low-end.