Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!  (gelezen 9625 keer)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #50 Gepost op: 2009/10/23, 21:33:24 »
Hier komt mijn recensie. 8)

1. Voor de redenen onder "Waarom Ubuntu?" moeten streepjes om aan te geven dat het een opsomming is.
2. Ubuntu-nl.org? Onze vereniging heet toch Ubuntu-NL en de site ubuntu-nl.org?
3. "het meest populaire vrije besturingssysteem"? Dat is een vage claim. Ubuntu is de grootste Linuxsmaak.
4.
"Werkt Ubuntu naar behoren, start dan opnieuw op en kies deze keer voor “Installeer Ubuntu”."
Dat is niet volgens mij niet waar, je kunt het installatie proces ook vanuit de LiveCD omgeving starten voor zover ik weet.

Voor de rest: mooi documentje!
mvg
Thijs

Offline Catharina

  • Lid
    • http://www.mingos.nl
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #51 Gepost op: 2009/10/23, 22:07:09 »
Ik de foutjes zoals aangegeven eruit gehaald. U vervangen door je, toch gekozen voor kan ipv. kunt omdat dat minder formeel is.

Je kan is tegenwoordig in het spraakgebruik blijkbaar al redelijk ingeburgerd, maar officeel bestaat het niet:
http://weblog.tekstbureau-tim.nl/index.php/2007/05/14/taal-taalverloedering-of-een-goede-stijl-kennenkunnen-cursus03/

Maar ga er niet over mierenneuken of is het miereneuken? :)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #52 Gepost op: 2009/10/23, 22:44:29 »
Het is toch ook geen logische combinatie? :rolleyes: Dat was volgens mij ook een regel.

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #53 Gepost op: 2009/10/23, 23:22:45 »
Kunt (weer terug) en Ubuntu-NL gewijzigd. De claim van het meest populaire vrije besturingssysteem heb ik laten staan. Ubuntu is een besturingssysteem, het is vrij, en het is van de vrije besturingssystemen het meest gebruikt volgens mij. De keuzestreepjes bij de opsomming heb ik weggelaten omdat dit er niet mooi uitziet. Het oog wil ook wat he. ;)

Thx. weer voor de opmerkingen!

De laatste versie staat weer online.

Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #54 Gepost op: 2009/10/24, 10:41:39 »
Maar ga er niet over mierenneuken of is het miereneuken? :)
volgens de oude ( logische ) regels miereneuken, geen noodzakelijk meervoud, net als appelboom ;)
Jup, officieel is het mierenneuken, muggenziften en azijnspissen ;)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Karmic Koala Poster Ede, flyers en website!
« Reactie #55 Gepost op: 2009/10/24, 17:47:48 »
Kunt (weer terug) en Ubuntu-NL gewijzigd. De claim van het meest populaire vrije besturingssysteem heb ik laten staan. Ubuntu is een besturingssysteem, het is vrij, en het is van de vrije besturingssystemen het meest gebruikt volgens mij. De keuzestreepjes bij de opsomming heb ik weggelaten omdat dit er niet mooi uitziet. Het oog wil ook wat he. ;)

Thx. weer voor de opmerkingen!

De laatste versie staat weer online.
Ok, zo wordt de folder helemaal foutloos. Iemand anders nog opmerkingen?