Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wachtwoord zoeken?  (gelezen 2113 keer)

eikelmuis

  • Gast
wachtwoord zoeken?
« Gepost op: 2007/04/22, 23:19:13 »
is er een mogelijkheid of een tool dat ik mijn ingebruikte zijnde wachtwoorden zichtbaar kan maken niet tijdens het intoetsen maar voor mij zelf puur ter controle van wat er allemaal voor wachtwoorden gebruikt worden en dat ik dan daarna weer kan uit schakelen .
is dat al standaard aanwezig in 7.04

Rob

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
wachtwoord zoeken?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/23, 03:19:24 »
Dit is technisch onmogelijk, aangezien je wachtwoorden zwaar versleuteld worden.
Ook vanuit veiligheidsoverwegingen is het niet verstandig dat dit mogelijk wordt.

eikelmuis

  • Gast
wachtwoord zoeken?
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/23, 09:00:55 »
Ok'e dan moet ik er een paar opnieuw aanvragen.
Bedankt voor zover.

Rob

Offline Soul-Sing

  • Lid
wachtwoord zoeken?
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/23, 09:10:00 »
Citaat van: Rob62
Ok'e dan moet ik er een paar opnieuw aanvragen.
Bedankt voor zover.

Rob
wat voor wachtwoorden (meervoud) bedoel je dan? het rootwachtwoord is niet te achterhalen, maar daar is er maar 1 van.( je inlogwachtwoord )

eikelmuis

  • Gast
wachtwoord zoeken?
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/23, 11:16:52 »
Nee het ging hier om een Hotmail wachtwoord (jakkes) het is net of ik een scheldwoord uitspreek "@Hotmail" ze hebben het niet voor niks verandert in "@Live" .
Maar goed hiervan ben ik dus een wachtwoord van kwijt en ik kan niet op mijn pc bij "wachtwoord vergeten"een nieuw wacht woord aanvragen want dat e-mail adres waarop ik de account heb aangevraagt bestaat niet meer en als ik een nieuwe account wil aan maken met dezelfde naam zeg hij dat deze naam al bestaat en een andere naam aannemen is commercieel niet wenselijk.
Dus hoe gaan ik dit oplossen????????

Rob

agresionpower

  • Gast
wachtwoord zoeken?
« Reactie #5 Gepost op: 2007/04/23, 11:28:21 »
Citaat van: Rob62
Nee het ging hier om een Hotmail wachtwoord (jakkes) het is net of ik een scheldwoord uitspreek "@Hotmail" ze hebben het niet voor niks verandert in "@Live" .
Maar goed hiervan ben ik dus een wachtwoord van kwijt en ik kan niet op mijn pc bij "wachtwoord vergeten"een nieuw wacht woord aanvragen want dat e-mail adres waarop ik de account heb aangevraagt bestaat niet meer en als ik een nieuwe account wil aan maken met dezelfde naam zeg hij dat deze naam al bestaat en een andere naam aannemen is commercieel niet wenselijk.
Dus hoe gaan ik dit oplossen????????

Rob
edit: verkeerd begrepen sorry.

ik zou het verder ook niet weten dan.
en wil je voortaan dit soort dingen weglaten zodat je bericht duidelijk blijft?:
 "Nee het ging hier om een Hotmail wachtwoord (jakkes) het is net of ik een scheldwoord uitspreek "@Hotmail" ze hebben het niet voor niks verandert in "@Live" ."

Offline Soul-Sing

  • Lid
wachtwoord zoeken?
« Reactie #6 Gepost op: 2007/04/23, 11:29:35 »
geen idee. sorry.
maar het gaat in ieder geval niet om je rootwachtwoord.

eikelmuis

  • Gast
wachtwoord zoeken?
« Reactie #7 Gepost op: 2007/04/23, 11:42:32 »
Nee gelukkig niet zeg!

Rob

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
wachtwoord zoeken?
« Reactie #8 Gepost op: 2007/04/23, 17:15:54 »
In Firefox kan het gelukkig wel :P
Edit>Preferences>tabje security
Klik dan op show passwords...
In het volgende scherm klik je weer op show passwords