Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Niet beschikbaar op 16 januari  (gelezen 1035 keer)

Niet beschikbaar op 16 januari
« Gepost op: 2010/12/10, 19:48:43 »
Ik heb net ontdekt dat, tot mijn grote spijt, de bijeenkomst van 16 januari op de zondag voor een toetsweek is. Ik vind het heel erg vervelend, maar ik zal die vergadering niet bij kunnen wonen op die dag, of in de week ervoor. Het is niet verantwoord om de dag voor een toetsweek helemaal vanuit het verre noorden naar het verre zuiden af te reizen.

Dit is ook tegelijk een mededeling dat ik vanaf 11 januari tot en met 21 januari vanwege die toetsweek niet tot nauwelijks te bereiken zal zijn.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Niet beschikbaar op 16 januari
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/10, 21:28:12 »
Erg jammer dat je er niet bij kunt zijn, zeker nu je LoCo Contact geworden bent.

Prioriteiten stellen hoort er nu eenmaal bij, en ik geloof dat je hier ook de goede prioriteiten voorop stelt ;)

Mocht je tijd hebben om die dag wel online te komen, dan ben je natuurlijk welkom om deel te nemen aan de meeting.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Niet beschikbaar op 16 januari
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/10, 21:45:31 »
Jammer dat je er niet kunt zijn, maar school hoort op nr 1 :).
Je kunt er bij de vergadering van de 10e ook niet bij zijn?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Niet beschikbaar op 16 januari
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/11, 11:19:16 »
Ronnie +1
Hopelijk kun je inderdaad wel virtueel de meeting volgen :)

Re: Niet beschikbaar op 16 januari
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/11, 11:45:50 »
Jammer dat je er niet kunt zijn, maar school hoort op nr 1 :).
Je kunt er bij de vergadering van de 10e ook niet bij zijn?
Die vergadering moet wel lukken, dan heb ik wel even tijd. :)
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!