Interactief > Algemeen

Twitter app vooor Android

(1/1)

rico70:
Wie weet er nog een werkende Twitter app voor Android?

Musk is bezig om 3rd party apps te blokkeren en de officiele Twitter app is bagger.
Tweetcaster Pro werkte vorig jaar al niet meer, Dit jaar zijn Friendly, Uber Social Pro en Albatros geblocked.
De Twitter website is helaas ook niet meer wat het geweest is.
Bv, vroeger kreeg ik notificatie als er een antwoord op mijn tweet was, iemand hem retweette of hem leuk vond. Nu komen er ook notificaties waarvan Twitter denkt dat ik ze wil zien  :|

markba:

--- Citaat van: rico70 op 2023/04/27, 17:38:04 ---Nu komen er ook notificaties waarvan Twitter denkt dat ik ze wil zien  :|

--- Einde van citaat ---
Denk niet dat dit afhankelijk is van de app, dus een andere app zal dan waarschijnlijk geen soelaas bieden.

Het vroeguh wel eens gespeeld met desktop-apps voor Twitter, maar vond die allemaal slecht werken. Doe nu op de desktop/laptop alles via de website en op de foon via de officiƫle app, werkt allemaal prima. Herken dus de problemen die je schetst niet maar kennelijk gebruik ik Twitter op een heel andere manier als jij dat doet ;)

DirkJan:
De spoeling qua apps is dun en dat gaat alleen maar erger worden. Twitter forceert iedereen stapje voor stapje richting hun eigen app of website. Ook het kunnen lezen van tweets als je niet ingelogd bent wordt steeds beperkter. Die trend was al ingezet maar met Musk aan het roer gaat dat niet beter worden. Integendeel. Hij is vooral voor vrijheid zolang die zijn eigen portemonnee of belangen niet schaadt.

rico70:
lezen zonder ingelogd te zijn gaat prima met nitter, bv nitter.net/rotterdam.
Musk moet zo doorgaan, dan is Twitter straks niks meer waard.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie