Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met Star Wars: KotOR in wine  (gelezen 3923 keer)

Problemen met Star Wars: KotOR in wine
« Gepost op: 2009/12/01, 17:42:01 »
Ik heb onlangs Star Wars: Knights of the Old Republic op mijn computer geïnstalleerd. Bij de Installatie ging alles goed, maar als ik het spel wil draaien, zegt hij dat hij de cd-rom/dvd-rom drive niet kan vinden. Als ik de hardware scan is alles goed, behalve de videokaart (unknown 128 mb. Graphics Recommended: ATI Radeon 9200 or better, NVidea GeForce Ti or better [128mb Vram])  en de geluidskaart (Not Detected. Your soundcard does not meat the minimum requirements)

De systeem eisen van dit spel voor de videokaart zijn: 32 mb openGL 1.4 compatible pci or AGP 3d Hardware Accelerator with Hardware Transform and LIghting (t7l) capatibility required (wat dat ook mag betekenen) En mijn geluidskaart eisen zijn: 100% DirectX 9.0b is included on this cd. De DirectX 9.0+ die standaart bij WINE zit wordt gewoon goed gerekent.

Ik weet niet precies wat voor videokaart ik heb, maar ik gebruik de videokaart die standaard in mijn moederbord zit, en in mijn moederbord zit een AMD 780G chipcet. Mijn computer kan in ieder geval hd graphics aan.

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Problemen met Star Wars: KotOR in wine
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/01, 17:50:53 »
Kijk vooral even wat hier staat: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=4124
Deze game werkt alleen met Wine, als je een trukendoos opentrekt (patch 1.03 en een no-cd patch).

Re: Problemen met Star Wars: KotOR in wine
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/01, 17:56:34 »
Als ik in het menu op update druk gebeurt er niets, is er een site waar ik de no cd-patch en versie 1.03 kan ophalen?

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Problemen met Star Wars: KotOR in wine
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/01, 18:08:57 »
Geen idee, dat zul je zelf moeten zoeken. De patch die het versienummer naar 1.03 opwaardeert zal wel op de sirte van de speluitgever staan. Suc6 in ieder geval.

Re: Problemen met Star Wars: KotOR in wine
« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/01, 18:11:03 »
in ieder geval bedankt