Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox  (gelezen 762 keer)

Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Gepost op: 2012/05/15, 10:18:59 »
Wanneer ik Teamviewer gebruik en daarna af wil sluiten opent automatisch Mozilla Firefox terwijl ik als standaard browser Chromium gebruik.
Kan ik dat veranderen, zodat na afsluiten geen enkele browser automatisch wordt gestart? 
Jan van der Werke

Re: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/15, 10:32:16 »
Wat opent er dan in Firefox? Heb je Chrome ingesteld als standaardbrowser?

Re: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/15, 12:38:46 »
Bedankt voor de reactie. Ik had inderdaad Chromium niet als standaard browser geïnstalleerd, maar heb dat nu wel gedaan en na afsluiten van Teamviewer opent nu:
file:///home/jan/.teamviewer/7/drive_c/teamviewer.html
in Chromium.
Het is te overkomen maar ik wil niet steeds overbodige informatie automatisch ontvangen. Misschien is het een dingetje van Teamviewer die graag willen dat je ze steunt, maar heb het op andere besturingssystemen, waarvan ik de namen niet zal noemen ;), niet gezien.
Jan van der Werke

Re: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/15, 17:31:39 »
Dat is louter promotie van Teamviewer, moet je hun product aanschaffen om daar vanaf te komen ;)

Offline ruujan

  • Lid
Re: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/15, 21:53:14 »
Je bedoelt een melding over een sponsored session of zo? Ik heb die wel eens gezien, maar omdat ik een officiële licentie gebruik heb ik daar geen last van.

Re: Teamviewer start na afsluiten automatisch Firefox
« Reactie #5 Gepost op: 2012/05/21, 17:56:14 »
Sorry voor de late reactie. Inderdaad een optie van Teamviewer om je binnen te halen middels een betaalde account. In Windows zie ik dat (nog) niet.
Bedankt voor de reacties.
Jan van der Werke