Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!  (gelezen 158807 keer)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #100 Gepost op: 2011/03/10, 13:33:28 »
hoe kom jij aan zulke goede textures? ik ben heel slecht met textures, dus ik maak dat meestal gewoon in 3d met blender, gedetaileerd? jazeker! maar ook tergend zwaar voor de pc, mijn laatste project moest over de 5 minuten renderen per frame omdat ik heel veel vloeren niet getextured had, maar gewoon elk steentje apart had getekend.

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #101 Gepost op: 2011/03/10, 17:08:37 »
een filmpje in blender die ik moet maken voor eindwerk op school :D visuele voorstelling van de server in mijn stagebedrijf. tot zover dit :D

http://www.youtube.com/watch?v=3MWRiwxebaY&hd=1

Wow, echt goed!

Offline brent8800

  • Lid
Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #102 Gepost op: 2014/01/05, 16:16:23 »
Echt mooi gemaakt
Ubuntu 14.04 LTS

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #103 Gepost op: 2014/05/31, 23:18:47 »
Laat ik ook maar eens een eigen maaksel tonen:



Gemaakt met Inkscape. Voor de hobby maak ik graag plaatjes en animaties. Hiervoor gebruik ik uitsluitend Opensource. Inmiddels de nodige ervaring met: Gimp, Inkscape, Synfig en Blender. Nu net Openshot geïnstalleerd om mijn Opensource graphic suite verder uit te breiden/compleet te maken. Laatst genoemde ga ik waarschijnlijk inruilen voor KDEenlive.
Ubuntu 18.04

Intel Skylake i3 6100, 8 GB DDR4, nVidia Geforce GTX 750 ti (2GB)

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #104 Gepost op: 2014/10/15, 15:46:55 »
Oeps, ik zie deze nu pas :-[ Wat mooi gemaakt dit zeg! :)

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #105 Gepost op: 2014/10/17, 08:21:59 »
Citaat
Oeps, ik zie deze nu pas :-[ Wat mooi gemaakt dit zeg! :)
Bedankt voor het compliment  :)
Ubuntu 18.04

Intel Skylake i3 6100, 8 GB DDR4, nVidia Geforce GTX 750 ti (2GB)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #106 Gepost op: 2016/04/24, 19:55:02 »
voor cosplay op cons heb ik de wave transer van megaman starforce in blender ontworpen en op mijn 3d-printer uitgeprint.
resultaat hier:
https://www.thingiverse.com/thing:1508223

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #107 Gepost op: 2016/04/24, 23:06:04 »
voor cosplay op cons heb ik de wave transer van megaman starforce in blender ontworpen
Blender zegt me iets, de rest totaal niets en de link naar je resultaat ook niets. Is dat een hoesje voor een mobiel misschien?

Edit. Nee, eerder een Supermanattribuut zo te zien. Cool!
« Laatst bewerkt op: 2016/04/24, 23:08:21 door Paul Matthijsse »

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #108 Gepost op: 2016/04/25, 20:56:56 »
@paul Google is je vriend.

Cons is een afkorting voor "conventies" (ontmoetingsevenementen voor mensen met dezelfde intresse) in dit geval animeconventies
Ik organiseer daar vaak de karaoke met ons opensourceprogramma performous (zit in de Ubuntu repositories )
Zie daarvoor facebook.com/performousNL (Je hebt geen Facebook nodig om het te kunnen zien en ik gebruik Facebook ook enkel en alkeen daar voor. Ghostery en do not track me blokkeren alle like knoppen van Facebook op andere sites zidat ik niet gevolgd kan worden. Is een gevalletje "wel de voordelen maar niet de nadelen ")

Heb je overigens ook gekeken hoe ingewikkeld dat ontwerp in elkaar zit? T zijn 8 files die met verschillende kleuren geprint moeten worden en op een speciale manier op elkaar gelijmd moeten worden!
« Laatst bewerkt op: 2016/04/25, 21:07:57 door niekn »

Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #109 Gepost op: 2016/07/11, 01:54:43 »
Ik was een beetje aan het surfen en lezen over de historie van Unix, de stamvader van o.a. Linux. Ik kwam op een gegeven moment deze nummerplaat tegen:



Afbeelding 1: UNIX nummerbord, ooit gemaakt als promotie-item voor de USENIX conferentie ergens in de vroege jaren 80.

Als variant erop heb ik voor Linux zo'n zelfde soort nummerplaat gemaakt. Just for the fun of it:


Afbeelding 2: Een door mij gemaakte Linux nummerbord, geïnspireerd door het hierboven getoonde UNIX nummerbord.

Ik ga toch eens kijken of het mogelijk is om dit ontwerp op een nummerbord te krijgen. Lijkt me wel grappig om hiermee rond te rijden. :)
I'm just a simple guy who uses open source software. What's your excuse?

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Show je nieuwe creatie in de Creatief Wiki!
« Reactie #110 Gepost op: 2016/07/24, 09:22:57 »
Heel leuk! Zo'n bord maken die kentekenplatenjongens nog steeds wel, geloof ik. Of ze die schuine streep ook hebben wordt nog wel spannend.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021