Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Downloaden  (gelezen 510 keer)

Downloaden
« Gepost op: 2019/02/18, 08:45:13 »
Hallo,

Ik had een vraag mijn hd van mijn laptop is stuk nu wou ik daar een ssd in doen mijn laptop is een acer adpire E15 start ES1-512-C162. Nu wouik daar ubuntu op installeren kan dat en loop ik niet tegen problemen aan en wat kan ik het beste doen want ubuntu draaid gewoon super snel heb ik eerder op oude verloren laptop gedaan en die draaide weer top is al wel weer een paar jaartjes geleden dus weet niet meer precies van hoe en wat,en wat ze tegen mij zeiden wat ik niet geloof dat je niet kan downloaden met nieuwsgroepen nzb en torrents is dit ook zo.

Alvast bedankt Groet Draakje55

Offline vanadium

  • Lid
Re: Downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2019/02/18, 10:25:12 »
Kan zeker, en je zal voelen dat het met een SSD harde schijf nog een stuk vlotter loopt.

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 2019/02/18, 10:49:46 »
Hallo,

Ik had een vraag mijn hd van mijn laptop is stuk nu wou ik daar een ssd in doen mijn laptop is een acer adpire E15 start ES1-512-C162. Nu wouik daar ubuntu op installeren kan dat en loop ik niet tegen problemen aan en wat kan ik het beste doen want ubuntu draaid gewoon super snel heb ik eerder op oude verloren laptop gedaan en die draaide weer top is al wel weer een paar jaartjes geleden dus weet niet meer precies van hoe en wat,en wat ze tegen mij zeiden wat ik niet geloof dat je niet kan downloaden met nieuwsgroepen nzb en torrents is dit ook zo.

Alvast bedankt Groet Draakje55

SSD zou geen probleem moeten zijn, ik heb dat recentelijk nog bij een 10 jaar oude laptop van mijn vader gedaan. Deze laptop draait nu weer prima.

Wat betreft het downloaden. Ik ga er hierbij even vanuit dat je alleen legaal materiaal downloadt, maar ik zou niet weten waarom dit niet zou werken. Er zijn voor (Ubuntu) Linux meer dan voldoende programma's en opties om met NZB en torrent files te werken.

Offline PKing

  • Lid
Re: Downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 2019/02/18, 20:25:12 »
Sterker nog in Xubuntu zit standaard een torrent client genaamd Transmission.
En ik heb net de overstap naar SSD gedaan met al mijn drie linuxbakken dus daar zou ik me al helemaal geen zorgen over maken.
Hoofdmachine AMD t1055 6core 8gb mem 1333DDR3 Xubuntu 18.04 64bit/HP SFF desktop Windows 10 Pro/Acer aspire 5310(T7600 CPU) 2GB Xubuntu 18.04