Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: One Piece torrent wekelijks automatisch downloaden..  (gelezen 1519 keer)

One Piece torrent wekelijks automatisch downloaden..
« Gepost op: 2010/11/12, 00:00:03 »
Goeienavond Linuxers,

Ga waarschijnlijk binnenkort weer aan de slag met Ubuntu omdat 10.10 toch wel heel erg fijn draait op m`n broertjes laptop, heb al eens eerder Ubuntu gedraaid maar dat beviel me niet goed omdat ik toen nog veel deed met video bewerking en er toen geen goede alternatief was behalve dan Dualboot, wat omslachtig werkten omdat ik en veel ruimte wil hebben voor m`n muziek en films en ruimte nodig heb voor de videofragmenten die ik binnenhaalden. Dat tijdperk is voorbij omdat ik allang niet meer met die vrienden omga waarmee ik die filmpjes maakten en m`n camera kapot is, wellicht dat ik in de toekomst weer filmpjes ga maken maar dan heb ik altijd nog de Computer beneden nog. Maar even dat terzijde..

Ik kijk al ruim enige tijd de Anime serie One Piece, die wekelijks uitgebracht word met een nieuwe episode via http://www.yibis.com/ , nou is m`n vraag of ik kan instellen via Ubuntu dat ik de epi`s automatisch in de wachtrij kan zetten van het torrent programma wat ik zal gaan gebruiken met Ubuntu. Ja ik weet het het zijn maar een paar muisklikken per week, maar ben liever lui dan moe. :P
« Laatst bewerkt op: 2010/11/12, 00:01:44 door NinoDude01 »

Re: One Piece torrent wekelijks automatisch downloaden..
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/12, 23:53:17 »
Helaas mogen we je hier niet mee helpen, aangezien One Piece illegaal is om te downloaden. Al is het wel een leuke anime.

Slotje bij deze dus.