Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Gnome 14.04 documentatie  (gelezen 1561 keer)

Ubuntu Gnome 14.04 documentatie
« Gepost op: 2014/03/31, 15:22:12 »
Ik ben begonnen met het inrichten van een site speciaal voor Ubuntu Gnome gebruikers.  De boel is nog wel in aanbouw, maar de eerste paar dingen heb ik al online gezet. De site is specifiek gericht op 14.04, daar dit een LTS uitgave is.
https://sites.google.com/site/ubuntugnome1404/
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Ubuntu Gnome 14.04 documentatie
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/31, 19:15:48 »
mooi begin van deze side. ik denk dat er veel belangstelling voor is. al ben ik zelf niet zo voor Gnome.
maar ik kijk er wel naar uit om er meer over te lezen vooral omdat mijn Engels niet zo best is,en er zeker meer sides in het Nederlands moeten komen =D

veel plezier met de opbouw van de side
Xubuntu en Ubuntu
schaats en fiets gek.
foto's maken en koken samen met mijn vrouw

Re: Ubuntu Gnome 14.04 documentatie
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/31, 19:20:39 »
De meest basale dingen staan er al op. Nu ga ik het rustig uitbouwen en ik hoop in de loop der tijd de boel redelijk compleet te krijgen.
Ik zal wel enkel voor LTS versies schrijven daar ik niet zoveel tijd heb om elke 6 maanden een versie te herschrijven en de LTS versie tegelijkertijd bij te houden.

Mensen die interesse hebben om mee te helpen met het bijhouden van de site mogen natuurlijk altijd mij een berichtje sturen (hier via het forum, ik ga niet mijn prive email overal op het web gooien).
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Ubuntu Gnome 14.04 documentatie
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/01, 13:49:01 »
Inmiddels heb ik een stukje met handige niet noodzakelijke dingen toegevoegd.

Er staat nu een stukje over Online Accounts en het instellen van enkele clouddiensten ook op de site.

De Cloud diensten die ik behandel zijn
  • Dropbox
  • Ubuntu One
  • Google Drive
  • Zoho Docs
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Ubuntu Gnome 14.04 documentatie
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/10, 12:52:29 »
Inmiddels weer een reeks aan extra dingen toegevoegd.
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu