Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: artikeltje over ubuntu  (gelezen 16418 keer)

Offline hello

  • Lid
artikeltje over ubuntu
« Reactie #25 Gepost op: 2007/08/08, 10:52:53 »
Goed!
Op pagina 2 heb je:
Citaat van: AboutUbuntu
... en illustraties kunnen worden bewerkt. En Gaim
Dus hoofdleter E na het punt (nieuwe zin) en als ik het goed zie staat er precies Galm en niet Gaim. Gaim heet nu overigens Pidgin.
Nog een tip: De eerste twee screenshots zijn in een engelstalige versie gemaakt. Misschien er een nederlandstalige versie zetten zodat het beginnende gebruikers niet afschrikt.

artikeltje over ubuntu
« Reactie #26 Gepost op: 2007/08/08, 11:42:22 »
Mooi werk.  'k Heb wel net wat zitten knoeien met de odt-versie en die naar je e-mail gestuurd.  Keep up the good work !
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Cobuntu

  • Gast
artikeltje over ubuntu
« Reactie #27 Gepost op: 2007/08/08, 11:58:24 »
Hij is mooi geworden tuxido_devito :)

Het meeste klopt wel, maar inderdaad dat Windows makkelijker is niet. Ubuntu is wennen, maar niet moeilijker.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
artikeltje over ubuntu
« Reactie #28 Gepost op: 2007/08/08, 12:01:01 »
Eerlijk en eenvoudig geschreven zodat de beginner het snel zal begrijpen. Er staan nog wat foutjes in maar 't komt goed.
Vanaf Gutsy zal Compiz-Fusion ook de standaard desktop worden indien de grafische kaart ervoor geschikt is. Ga je dit document aanpassen voor elke nieuwe versie? Anders helpen we je er wel mee hoor?

Je gebruikt de creative commons licentie. Prima want ik wil dit document in oktober gebruiken op een Gutsy Install Party waar ik een 40-70 personen van een computerclub verwacht.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

tuxido_devito

  • Gast
artikeltje over ubuntu
« Reactie #29 Gepost op: 2007/08/08, 15:41:04 »
jup, alleen maar mooi dat mijn werk de wereld in gaat, ik zal ff de aangepaste odt versie binnenhalen en eventueel een nieuwe revisie posten...

uh noem me dom maar ik snap het niet helemaal

Citaat
Mooi werk.  'k Heb wel net wat zitten knoeien met de odt-versie en die naar je e-mail gestuurd.  Keep up the good work !
waar heb je hem heen gestuurd. In mijn e-mail staat iets van een 'folder' maar waar staat hij nu? De e-mail heeft geen bijlage...

schoappied

  • Gast
artikeltje over ubuntu
« Reactie #30 Gepost op: 2007/08/08, 18:52:24 »
Citaat van: Pensacola
Mooi artikel!
Even helemaal offtopic: Het is heel goed mogelijk om firefox mooi te integreren in KDE, kijk maar eens op http://konquefox.free.fr/
offtopic: goede tip!

Offline Bobbie

  • Lid
artikeltje over ubuntu
« Reactie #31 Gepost op: 2007/08/10, 15:59:19 »
Heb hem al een paar keer uitgedraaid om een Windows gebruiker te verblijden.

artikeltje over ubuntu
« Reactie #32 Gepost op: 2007/08/10, 16:50:32 »
Ik zie nog een paar spellingsfoutjes, als ik vanavond tijd heb mail ik je ff.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

artikeltje over ubuntu
« Reactie #33 Gepost op: 2007/08/10, 17:28:09 »
Citaat van: tuxido_devito
waar heb je hem heen gestuurd. In mijn e-mail staat iets van een 'folder' maar waar staat hij nu? De e-mail heeft geen bijlage...
Met folder bedoelde ik je artikeltje.  En euh, blijkbaar ben ik die bijlage vergeten.  Overigens valt nu mijn euro dat ik helemaal niet weet (en ook nergens vind) hoe ik een bijlage hang aan een e-mail via de site...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

artikeltje over ubuntu
« Reactie #34 Gepost op: 2007/08/10, 19:29:23 »
Ha, het ging bij mij ook al bijna fout met die bijlage. Hij werd blijkbaar verborgen in de temp-folder....pffffff. Nou ja, als het goed is, zijn mijn correcties wel aangekomen?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

tuxido_devito

  • Gast
artikeltje over ubuntu
« Reactie #35 Gepost op: 2007/08/11, 13:31:27 »
ja maar ik heb echter nu geen tijd om er aan te werken... en aangezien ik morge op vakantie ga zullen jullie even moeten wachten...