Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: onbetrouwbare pakket?  (gelezen 649 keer)

Offline Linmvunix

  • Lid
onbetrouwbare pakket?
« Gepost op: 2011/11/15, 21:18:58 »
Ik wil een filmpje maken met foto's. Ik heb heel lang geleden eens gedaan met magix foto dvd. Maar dat werk op Linux natuurlijk niet. Ik had in softwarecenter "MANDVD" gezien, en als ik dat wilt installeren dan geeft hij aan dat "onvertrouwd pakket" heeft. is wel raar als het uit eigen markt komt. Als ik via google kijk kan ik het halen bij "Getdeb.net" maar dan kan hij het bestand wat hij gedownload heeft, niet meer vinden, als ik het open wilt met apt url.  Is dat op te lossen, of heeft iemand een ander idee, om simpel filmpje met muziek, foto's en tekst te maken?

MV

Offline Tom

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/15, 21:27:45 »
Als het uit het Software center komt kunt u het gerust installeren ,ondanks die melding.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Dave

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/15, 21:30:43 »
eens geprobeerd in softwarecenter en 2mandvd installeert gewoon hier.

Offline Linmvunix

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/11/15, 21:42:41 »
Als het uit het Software center komt kunt u het gerust installeren ,ondanks die melding.


dat werk niet. zie schermafdruk. als ik op "ok" druk houd die op met installeren. of moet ik die mencoder mplayer gewoon vertrouwen en opzoeken en dan installeren?

Offline Tom

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/11/15, 21:48:10 »
Inderdaad en die is van Medibuntu ,kunt u dus gerust install. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Linmvunix

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/11/15, 22:03:37 »
Inderdaad en die is van Medibuntu ,kunt u dus gerust install. :)

als ik die installeer; MPlayerÅ› Movie Encorder, MPlayer movie player for Unix-like systems, Gnome MPLayer, SMPlayer. krijg ik dezelfde melding. en dan weer "ok" en er gebeurd niks.

edit; kwam in een ander topic iets tegen over synaptic beheer, en daar kan ik alles wel downloaden en installeren. stond wel bij dat mplayer niet verifieerde was. maar ik begreep dat wel kan. en nu via softwarecenter mandvd aan downloaden. nu maar hopen dat het programma is die ik zoek ;-) in iedergeval bedankt.
« Laatst bewerkt op: 2011/11/15, 22:18:04 door Linmvunix »

Offline Tom

  • Lid
Re: onbetrouwbare pakket?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/11/15, 22:20:19 »
Dan installeer het met Synaptic.
Moest u Synaptic niet hebben kunt u die install: via het software center.
Synaptic installeerd meestal al de erbij behorende pakketten erbij mee.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.