Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.  (gelezen 474 keer)

Offline jos34

  • Lid
Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Gepost op: 2016/04/19, 16:28:13 »
Dit gaat tergend traag en krijg na ongeveer 7 procent de melding verbinding is verlopen.
Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Re: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Reactie #1 Gepost op: 2016/04/19, 23:35:42 »
Misschien helpt het als je vermeldt wat STB zou kunnen betekenen. En van verlopen verbindingen heb ik ook nog nooit gehoord. Dus iets duidelijker graag, indien mogelijk.


Offline ajjp

  • Lid
Re: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Reactie #3 Gepost op: 2016/04/20, 15:21:10 »
Volgens de link (Google): Sport- en Trimclub Brunssummerheide of Schoorsteentechniek Brummen ?

Re: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Reactie #4 Gepost op: 2016/04/20, 17:49:23 »
Google is je vriend
Moet ik eerst zoekmachines raadplegen om een vraag te kunnen begrijpen? Dacht het niet hè.

Offline jan11000

  • Lid
Re: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Reactie #5 Gepost op: 2016/04/20, 18:56:28 »
Jos , bekijk je vraag eens zelf, wij weten niks over wat gebeurd is, en in je vraag zit helemaal geen info.
Dus vertel eens wat meer, dan kunnen we hier op het forum je helpen.
En afkortingen weglaten is ook een betere idee, want niet iedereen weet wat dat is, je weet wel je hebt beginners en gevorderden,
en hier op het forum loopt  dit door elkaar.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Bestanden kopieren naar STB via LAN, Verbinding is verlopen.
« Reactie #6 Gepost op: 2016/04/21, 17:42:14 »
Daar had dus niet op ingegaan gehoeven. Tijd om het hele topic eens op te schonen.

De boel is opgeschoond, probeer het nu ook zo te houden. Overigens, is het niet erg handig om willekeurige afkortingen te gaan gebruiken in een forumpost, zoals anderen ook al duidelijk gemaakt hebben. Dat geldt in het algemeen, niet alleen voor jos34.

Zoals jan11000 ook al aankaart, wat meer informatie is nodig om je goed te kunnen helpen.
« Laatst bewerkt op: 2016/04/21, 17:47:00 door TopGear »