Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GNU Cash Finance Management  (gelezen 278 keer)

GNU Cash Finance Management
« Gepost op: 2016/11/07, 00:43:08 »
Bij het importeren van een csv-bestand krijg ik steeds deze melding : Er zijn fouten met de instellingen voor het importeren ! Misschien is de datumopzet fout of zijn er niet voldoende kolommen ingesteld. Hoe los ik dit op?
Joost van Daalen, De Dulf 96, 8918 EG Leeuwarden
I : - M : 0612506765 E : johanjoostvandaalen@gmail.com

Offline Anco

  • Lid
Re: GNU Cash Finance Management
« Reactie #1 Gepost op: 2016/11/07, 12:25:14 »
Iets meer info is handig, sowieso welke bank, hoe ziet csv bestand eruit? (geef bv eerste 3 rijen (na ze geanomiseerd te hebben natuurlijk)), bij rabobank is probleem onder andere de datum aan elkaar zit (yyyymmdd) en geen aparte colomn heeft voor deposit en withdrawal.

Linux user #485563

Re: GNU Cash Finance Management
« Reactie #2 Gepost op: 2016/11/07, 14:36:19 »
Iets meer info is handig, sowieso welke bank, hoe ziet csv bestand eruit? (geef bv eerste 3 rijen (na ze geanomiseerd te hebben natuurlijk)), bij rabobank is probleem onder andere de datum aan elkaar zit (yyyymmdd) en geen aparte colomn heeft voor deposit en withdrawal.
Het betreft de ING Bank. Zelf zou ik wel graag de veldnamen (kolomnamen aan willen passen in GNU Cash Finance Management. Heb alleen (nog) niet kunnen ontdekken dat het mogelijk is om deze te wijzigen. Denk ook al aan de mogelijkheid om in Calc de extra kolommen die niet geaccepteerd worden te ´verbergen´ alleen ontbeer ik dan wel die informatie in GNU Cash.
Zie voor de bijlage de eerste 3 regels van het csv-bestand.
« Laatst bewerkt op: 2016/11/07, 14:38:03 door Johan Joost »
Joost van Daalen, De Dulf 96, 8918 EG Leeuwarden
I : - M : 0612506765 E : johanjoostvandaalen@gmail.com