Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid van mp3 bestand is niet hoorbaar  (gelezen 1117 keer)

Offline dickieb

  • Lid
geluid van mp3 bestand is niet hoorbaar
« Gepost op: 2017/07/11, 15:40:16 »
Beste forumleden,

Gisteren werkte het nog probleemloos, maar met ingang van vandaag is het niet langer mogelijk om het geluid van een mp3 bestand te laten horen.

Misschien wordt het probleem veroorzaakt doordat in het Mint menu bij de toepassing Geluid - uitvoer - apparaat - apparaatinstellingen - uitvoerprofiel de knop  volume helemaal links staat. Het lukt mij niet om deze knop te verplaatsen. In tegenstelling tot bij balans, vervagen en subwoofer staat de knop volume "in grijs".

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.


Offline kuifje09

  • Lid
Re: geluid van mp3 bestand is niet hoorbaar
« Reactie #1 Gepost op: 2017/07/11, 15:47:23 »
Kan je nog wel andere geluiden horen ?

Ik heb een keer gehoord dat de "kaart" ineens niet herkent werd. Dat was met een reboot weer in orde ?
Ik kan me van langer terug herinneren dat mijn geluid weg was, en dat ik een reinstall van pulse heb gedaan ....
Erg vreemd is het allemaal weg.

Offline dickieb

  • Lid
Re: geluid van mp3 bestand is niet hoorbaar
« Reactie #2 Gepost op: 2017/07/11, 16:56:40 »
Ik had nog wel andere geluiden: een youtube bestand werd gewoon met geluid weergegeven.

Kuifje 09, ik weet niet wat er aan de hand was maar na het afmelden en opstarten van Mint is het probleem verleden tijd en kan ik bij de toepassing Geluid - uitvoer - apparaat - apparaatinstellingen - uitvoerprofiel de knop  volume weer verplaatsen. 

Hartelijk dank voor het meedenken.

Offline kuifje09

  • Lid
Re: geluid van mp3 bestand is niet hoorbaar
« Reactie #3 Gepost op: 2017/07/12, 12:30:35 »
Gelukkig is het opgelost. En ik heb zoiets ook al eens meegemaakt... Heel vreemd inderdaad.