Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.  (gelezen 758 keer)

In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.
« Gepost op: 2008/05/10, 17:52:05 »
Als ik een cd brand mbv k3b, komt er telkens als  `t laatje opengaat een venster opduiken. Soms zegt hij: u heeft een lege cd ingevoerd, wat wilt u ermee en soms laat hij zien wat er op de te beschrijven cd-rw staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat niet gebeurt?

In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/12, 14:49:47 »
Heb je al gekeken bij K3b onder instellingen, K3b instellen...>Berichten> Alles uitschakelen?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/19, 17:04:48 »
Sorry, het ligt niet aan k3b; altijd als ik een cd in de la stop, komt er een venster op, oa met de naam "bestandsbeheer". Maar het valt erg op , als ik een cd aan het branden ben, omdat dan de la uit zichzelf enkele malen open gaat; ik werk nu met brasero en heb dan ook last van de opduikende vensters, soms meerdere tegelijk.

In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/19, 17:30:00 »
Het lijkt me dat je dat in de bestandsbeheerder moet instellen.
Bestands beheerder openen Bewerken>Voorkeuren>Tab Media en je voorkeuren instellen als je van al die popup schermpjes af wil alles op niets doen kiezen, tenzij je bij andere situaties je voorkeur wilt opgeven. Succes

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

In k3b komt venster `bestandsbeheer` ongewild.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/02, 21:38:42 »
`t Werkt.
In tab media moest ik tevens `media doorbladeren` uitvinken.
Een late reactie, maar ik ben er wel blij mee, want `t was soms wel trutten, m.n. bij het branden van cd`s.