Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: link met beryl  (gelezen 999 keer)

link met beryl
« Gepost op: 2007/08/10, 18:25:43 »
ok leg mij nou eens uit hoe die gast dat heeft gedaan met die achtergrond van die kubus.... die afbeelding draait ook gewoon mee, en hoe krijg je daar in @#$@# naam een afbeelding, ik kan alleen maar uit kleuren kiezen want een afbeelding pakt ie niet op een 1 of andere manier. :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
link met beryl
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/11, 00:48:14 »
Je bent niet echt duidelijk, kun je een link geven of de afbeelding zodat ik/we weten waar je het precies over hebt? Ook je titel geeft me niet echt een hint.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
link met beryl
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/11, 01:05:17 »
Die afbeelding heet in het Engels een Skydome.
Die kan je gewoon toevoegen in de beryl settings manager.
Let er dan wel op dat die afbeelding aan bepaalde eisen moet doen wat betreft de afmetingen. Volgens mij waren alleen machten van 2 toegestaan, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Machten van 2: ik heb skydomes met de afmetingen 2048x1024, 1024x1024, etc. De breedte moet sowieso een macht van 2 zijn, de hoogte volgens mij niet.

link met beryl
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/11, 10:22:00 »
ow op die manier ok ik heb al verschillende afbeeldingen geprobeerd idd maar die kreeg ik niet te zien. ja sorry stom dat ik die link vergeten ben, komt ie:

http://www.youtube.com/watch?v=ZD7QraljRfM
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
link met beryl
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/11, 14:50:44 »
Dat is de skydome van Doom3 volgens mij :)

link met beryl
« Reactie #5 Gepost op: 2007/08/24, 20:59:43 »
ja die is ook wel leuk ja :D en ehm nog een vraag: maakt het type bestand nog uit? jpeg of png ofzo of gaat het alleen om het formaat ?
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

link met beryl
« Reactie #6 Gepost op: 2007/08/24, 21:10:12 »
he jammer die skydome van doom3 die krijg ik er niet goed op, de boven en onderkant lopen krom met een wit beeld :(
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)