Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu-info.nl  (gelezen 2485 keer)

ubuntu-info.nl
« Gepost op: 2008/08/05, 11:37:21 »
Sinds kort ben ik bezig met een website met informatie over ubuntu gerelateerde zaken zoals nieuws, handleidingen, problemen, oplossingen en tutorials. De website is te vinden op http://www.ubuntu-info.nl/ Het is niet mijn doel om een grafisch geniale website op te zetten. Ook wil ik geen forum. Daar is ubuntu-nl.org al erg goed in. Wat ik wil is een soort nederlandstalige website waarin ubuntu dingen in naar voren komen. Hebben jullie nog tips? of wat vinden jullie van de website?
laat het me alsjeblieft weten :)

ubuntu-info.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/05, 11:57:33 »
Het lijkt me handig om informatie van meerdere tags te voorzien.
Zo weten we in oktober bijvoorbeeld welke van jouw artikelen ook van toepassing is op de dan geldende ubuntu versie.
Dus tag al je documenten met de ubuntu versie waar ze voor gelden.
Ik zou me ook concentreren op het zoekmechanisme: het is essentieel dat je bezoekers snel en op meerdere zoektermen tegelijk kunnen zoeken.

Monk.

Quatroking

  • Gast
ubuntu-info.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/05, 13:10:21 »
Maak meer openbaar. Dan heb je leden die niet alleen registreren zodat ze kunnen downloaden bijv.

ubuntu-info.nl
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/05, 14:43:48 »
downloads staan open nu! al zijn het er nog niet veel:P

Huidige onderwerpen zijn gekoppeld aan ubuntu 8.04. dit maakt het makkelijker om ze later nog te gebruiken voor deze Ubuntu versie.

Quatroking

  • Gast
ubuntu-info.nl
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/05, 15:01:39 »
Als je een beetje respect heb dan plaats je ook de copyright van je CMS, RavenNuke, terug. De mensen die die software schrijven krijgen juist publiciteit met die copyrights, waardoor ze hun werk kunnen voortzetten.

ubuntu-info.nl
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/05, 15:05:58 »
Je bedoelt bovenaan in elk topic?

gemaakt in PHPnuke  bla bla ? (bla bla staat niet voor onzin  maar voor meer van dat soort info :)

Quatroking

  • Gast
ubuntu-info.nl
« Reactie #6 Gepost op: 2008/08/05, 15:20:49 »
Oh. Lol. Niet gezien. Ik heb hem bij mij in de footer staan, omdat dat mooier is.

Quatroking

  • Gast
ubuntu-info.nl
« Reactie #7 Gepost op: 2008/08/05, 15:28:34 »
Ik raad je trouwens aan om hem in de footer te zetten in plaats van topics, want op veel pagina's staat nu niks over PHPnuke.

ubuntu-info.nl
« Reactie #8 Gepost op: 2008/08/05, 15:39:52 »
concider it done! Ik ben sowieso nog een beetje aan het uitvinden hoe ik de site groot ga brengen :)  Goed advies is dus altijd welkom!