Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kubuntu fout.  (gelezen 4589 keer)

Offline Asperger

  • Lid
Re: Kubuntu fout.
« Reactie #25 Gepost op: 2008/11/29, 23:57:55 »
Het zijn 6 systemen omdat er drie zijn waar ik alleen dingen in doe die al goed gaan en drie zijn er waarin ik alles uitprobeer, die mogen dus vastlopen omdat ik het goede nog heb.
In die drie kan ik dan de fouten rapporteren en daarvan is het hoofdzakelijk Kubuntu waar ik de afgelopen dagen mee bezig ben.
Ik denk dat ik er alles dan maar vanaf knal en met twee systemen verder ga voorlopig:

Ubuntu HH definitief -> daar alleen doen wat al uitgeprobeerd is en goed draait.
Ubuntu HH testversie -> daar testen en knoeien tot het werkt.

Ik zie wel dat vooral de foutengolf van gisteren menig centrale coherentie in de problemen heeft geholpen.
Hopelijk gaat het nu dan beter.
Wellicht een idee om al die topics uit het verleden onder mijn naam weg te halen zodat nieuwe geopend kunnen worden zodra zich iets voordoet.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Kubuntu fout.
« Reactie #26 Gepost op: 2008/11/30, 13:19:08 »
Ik denk dat ik er alles dan maar vanaf knal en met twee systemen verder ga voorlopig:
Lijkt me een uitstekend idee. ^-^  Overstappen van Windows naar Linux is al een hele grote verandering in denken en werken, maar om dan ook nog drie verschillende Linux distro's in een definitieve- en in een testversie bij te moeten houden...............

Doe wat o.a. Amiguntu schreef: beperk je tot één versie en werk daar eerst eens een poosje mee voordat je van alles en nog wat gaat aanpassen. Gaat er iets fout, vraag dan of iemand hier daar een oplossing voor weet, voordat je mogelijk je systeem verder om zeep helpt.
En vergeet Google niet. ;)