Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?  (gelezen 3860 keer)

Offline flipperrr

  • Lid
o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Gepost op: 2009/09/23, 12:39:45 »
    
Re: nog steeds niet automatisch naar website
Antwoord #4, 2009/09/21, 16:30:04
   Antwoord met citaatCitaat
Graag geen nieuw topic openen voor hetzelfde probleem. In dit bericht staat het goed uitgelegd met een screenshot. Is het nog niet duidelijk, graag antwoorden in dat topic.

http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/automatisch-naar-websitews-zonder-www/msg479150/#msg479150

hoe kan ik mijn oude topics weer onder de aandacht brengen dan  nu kijkt niemand ze meer in ........
   
   
Re: nog steeds niet automatisch naar website
Antwoord #3, 2009/09/21, 16:07:49
   Antwoord met citaatCitaat

Systeem - Beheer - Update-manager

en hoe downgrade ik mijn firefox weer naar 3.04

Offline ivo

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/23, 12:49:24 »
Gewoon door een antwoord erop te sturen, dan komt ie weer bovenaan. Als je in dat antwoord de vraag stelt of er misschien intussen iemand een idee heeft m.b.t. je probleem, dan denk ik dat niemand daar over zal vallen.

Hopelijk denken de moderators er ook zo over  ;)
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Jenske

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/23, 13:42:23 »
@ Ivo,

Wordt zoiets niet een "bump" genoemd?
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline ivo

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/23, 16:21:23 »
@ Ivo,

Wordt zoiets niet een "bump" genoemd?

Kennelijk...

Je kunt ook een tweede account aanmaken en vanuit dat account een quasi antwoord geven.
't Is allemaal net zo lang als het breed is.....  ;)
« Laatst bewerkt op: 2009/09/23, 16:22:55 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/23, 16:27:59 »
Uit mijn eigen ervaring is gebleken dat dat niet vaak nodig is. Als je in het goede board een duidelijke vraag post, heb je snel een reactie. Een +1 voor alle forummers.

Ik merk wel dat de huidige generatie internetters, waaronder ikzelf, nogal ongeduldig is. Als we een uur moeten wachten, vinden we dat soms lang.

mvg
Thijs

Offline ivo

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/23, 16:38:21 »
Thijs, eens. Ik ben nog van de oude garde dus ik kan nog wel een uurtje wachten... =D
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #6 Gepost op: 2009/09/23, 16:53:38 »
Je bent nooit te oud om te leren. ;)

Offline track

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #7 Gepost op: 2009/09/23, 17:29:22 »
En toch is het een slechte tip !!
Ik kom liever hier met open vizier, dat is stukken beter voor het vertrouwen en voor de sfeer.

En als ik er een bezwaar heb zou ik liever een topic vijf keer bumpen met iets bijkomende info's  ;)
dan huichelachtig achter een tweede account te schuilen.  Zoals ik al zei: vertrouwen en oprechtheid.
Ubuntu dus, ook hier.

track

DarkEra

  • Gast
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #8 Gepost op: 2009/09/23, 20:44:39 »
Je kunt ook een tweede account aanmaken en vanuit dat account een quasi antwoord geven.
't Is allemaal net zo lang als het breed is.....  ;)

Zoals jij het nu aangeeft beste Ivo heet dat hinderlijk gebruik maken van een tweede account wat dus totaal niet is toegestaan volgens de richtlijnen van het forum. Ik wil bij deze ook vragen om zulk soort tips in het vervolg achterwege te laten.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #9 Gepost op: 2009/09/23, 21:08:55 »
zolang de admins het best vinden, lees er niks tegen doen omdat de leden aantallen schijnbaar belangrijker zijn
Zodra het team een dubbele account ontdekt, wordt er naar gevraagd en wordt de 2e account geblokkeerd.
Het probleem is alleen het vinden ............
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #10 Gepost op: 2009/09/23, 21:17:53 »
We hebben een topic over dubbele accounts in het teamgedeelte, en de dubbele accounts worden bijgehouden door een van de moderators. Vervolgens meld hij die, wordt er naar gevraagd bij de desbetreffende persoon en blokkeert siegie de 2e account.

Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #11 Gepost op: 2009/09/23, 21:20:54 »
OTRS kan ik niet mee omgaan, en die berichten van jou opzoeken... tja, hoeveel nut heeft dat? Ik geloof je ook wel zonder het op te zoeken hoor ;)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #12 Gepost op: 2009/09/23, 21:25:14 »
lees even mijn berichten van vorig jaar in het team gedeelte en otrs, dan zie je wat ik bedoel
Beste Arie,
de inzichten en ideeën veranderen wel eens, wat een jaar geleden door de vingers werd gezien, wordt nu aangepakt.
Mocht je echter opbouwende ideeën hebben, dan houden we ons aanbevolen :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #13 Gepost op: 2009/09/23, 21:40:03 »
Arie, ik weet niet hoe je aan je mod-eind bent gekomen, maar laten we wat meer suggesties indienen en wat minder verwijten. ;)

mvg
Thijs

Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #14 Gepost op: 2009/09/23, 21:51:36 »
Ik vind het geen probleem als een topic omhooggekickt wordt, mits de informatie niet al te sterk verouderd is.
Kubuntu 20.04

Offline heir4c

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #15 Gepost op: 2009/09/23, 23:55:32 »
Ik merk wel dat de huidige generatie internetters, waaronder ikzelf, nogal ongeduldig is. Als we een uur moeten wachten, vinden we dat soms lang.

Ja, maar dat komt door het sms'en en in eerste plaats door de chat. Sommigen vergeten dat dit een forum is om vragen over ubuntu beantwoord te zien en waar niet altijd een antwoord op is, of niemand weet het antwoord of toch niet zo uit het hoofd, en daar gaat soms wel wat tijd in zitten om te helpen met zoeken.

Sommigen vergeten ook wel eens en denken dat ze hier op een chat zitten. Op het minste reageren ze zoals tijdens een chat sessie. Begrijpelijk maar niet de bedoeling.

Ook de "bump" is begrijpelijk zolang dat niet overdreven is en niet dezelfde dag gebeurd.

Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline heir4c

  • Lid
Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #16 Gepost op: 2009/09/24, 00:08:54 »
en hoe downgrade ik mijn firefox weer naar 3.04

Alles van firefox via Synaptic "volledig verwijderen". En ook de verborgen map .mozilla die in je persoonlijke map staat.
Daarna via Synaptic de firefox 3.0.14 installeren.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: o.a oude topics weer onder de aandacht brengen?
« Reactie #17 Gepost op: 2009/09/24, 13:52:38 »
Tjee, daar gaan mijn 10.000 accounts. =D =D =D
Daarom vind ik het jammer dat de 0 posts verdwenen zijn zoals op het oude forum.
Het kan altijd zijn dat er een topic aan de aandacht ontsnapt en misschien wel te beantwoorden was geweest. En ook al zou het niet te beantwoorden zijn, kan je misschien wel doorverwijzen naar een andere site o.i.d. Iedereen heeft recht op een antwoord en hoeft men ook niet te bumpen.
@Arie, het schijnt dat die Rus zich ergens in Zuid-Amerika op houd. XD XD XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.