Zozo, bedankt allemaal voor de feedback.
Ik ben weer een tijdje aan de slag gegaan en heb weer het één en ander veranderd:
@heir4c: Ik ben niet zo goed in nieuwe iconen maken, of bestaande te wijzigen. Ik hoop dat er meerdere 'designers' mee komen helpen, zodat dit ook opgepakt kan worden. Ik ben nog op zoek naar HTML/CSS'ers en Iconen designers die mee willen helpen.
@Wazzzaaa: Zelf ben ik ook niet zo heel creatief, maar ik doe mijn best. Ik ben zelf wel fan van een minimalistisch ontwerp (google/launchpad), maar een zekere variatie moet er wel inzitten.
De kleuren van de links heb ik inmiddels oranje gemaakt (er zijn - zoals Thomas aangeeft - maar enkele kleuren die we 'mogen' gebruiken). Daar zijn prima designen mee te maken, maar het blijft puzzelen.
De enkele kolom van berichten/topics wil ik het liefst zo laten. Ik had er in eerste instantie niet zo over nagedacht, omdat dit al zo in het standaard thema zat, maar aangezien de beperkte breedte van de pagina, denk ik dat de keuze van een enkele kolom beter is.
@Dave: Door alleen het CSS bestand te wijzigen, komt je niet tot een thema, wat binnen de nieuwe Ubuntu stijl past, dus vandaar de complete refresh.
@Drummies: Loco -> LoCo, Goed opgemerkt. Deze wijziging is inmiddels doorgevoerd
@Thomas de Graaff: Goede linkjes
. Sommige kende ik al, maar er zitten weer nieuwe tussen. Blijkbaar wordt van de community verwacht meer oranje te gebruiken, dus meteen maar in het design aangepast.
Support is nu vervangen door Ondersteuning.
Over de onderverdeling (forum, chat, wiki, mailing) heb ik even nagedacht, maar kom er niet uit. Mijn eerste ingeving was om deze in de grijze balk te zetten. Maar voor de Internationale community is het de gewoonte (standaard thema) dat hier de navigatieknoppen van de desbetreffende pagina komen. Een goede oplossing heb ik er nog niet voor gevonden, dus als iemand een briljant idee (ook minder briljante ideeën zijn welkom) heeft, post het hier!!
Een laatste nieuwtje: een designer van Canonical gaat (in zijn vrije tijd?) beginnen aan het MoinMoin thema. Dus wie weet kunnen we hier binnenkort ook feedback op geven!!