Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu ultimate  (gelezen 688 keer)

startrekfan001

  • Gast
Ubuntu ultimate
« Gepost op: 2007/10/27, 15:00:36 »
Ik heb net het Ubuntu ultimate project gezien (en ik weet dat het hier niet ondersteund word), is het mogelijk om gewoon de packages die er op Ultimate staan simpelweg op mijn Ubuntu gutsy te zetten? Want ik wil wel de support van hier hebben, maar aangezien ik geen internet heb op Ubuntu moet ik alles met de hand doen. De ultimate versie is dan een uitkomst, omdat echt alles voorgeinstalleerd zit. misschien is het een idee om een versie met alles voorgeinstalleerd te maken en op deze website te zetten (een versie die hier dus wel ondersteund word???)

Maaruu.... kan dat dus? de packages van ultimate op gutsy zetten??

Offline Mario

  • Lid
Ubuntu ultimate
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/27, 16:11:26 »
je kan gewoon de iso van ubuntu ultimate downloaden op hun site , er is een live-CD van ,en deze installeren op je PC
Zelf gebruik ik die live-CD af en toe voor een demonstratie over de mogelijkheden van Ubuntu.
Ben er wel geen fan voor om het te installeren .
Maar in het geval van iemand die niet aan het internet "hangt" een gemakkelijk alternatief
PC:Intel dual core 6600 2.4Ghz-Abit AB9-nvidia GeForce 9600 GT-
dual-boot : Debian Lenny - Windows 7
Alle beschrijvingen van de werkelijkheid zijn tijdelijke veronderstellingen

startrekfan001

  • Gast
Ubuntu ultimate
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/27, 19:40:40 »
ja maar. kan ik de pakketten van die cd ook los op me ubuntu gutsy installeren? want ik wil ook de officiele ubuntu houwe!!

Offline Mario

  • Lid
Ubuntu ultimate
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/27, 19:52:08 »
Nee want ubuntu ultmate is volgens mij nog gebaseerd op ubuntu feisty
ubuntu ultimate = ubuntu feisty maar met een heleboel extra's reeds ingebouwd
dus als je deze DVD-image(=de meest volledig) download kun je deze op je PC installeren
je hoeft dan niet aan het internet hangen om iets te installeren het meeste is al voorgeinstalleerd
PC:Intel dual core 6600 2.4Ghz-Abit AB9-nvidia GeForce 9600 GT-
dual-boot : Debian Lenny - Windows 7
Alle beschrijvingen van de werkelijkheid zijn tijdelijke veronderstellingen