Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: foutmeldingen Bibtex  (gelezen 540 keer)

Offline gregory

  • Lid
foutmeldingen Bibtex
« Gepost op: 2009/10/04, 21:21:01 »
Ik heb nog niet zolang ubuntu en zoek dus nog wat uit hoe alles werkt. Nu ondervind ik een probleem bij de compilatie van mijn latex bestanden.
Onder windows gebruikte ik TexnicCenter. Nu gebruik ik Kile, maar wanneer ik mijn bestand compileer krijg ik volgende foutmelding: [PDFLaTeX] finished with exit status 70 (en er wordt dan ook geen PDF aangemaakt)
Verder verschijnen er ook nog warnings in de vorm van: Citation `citatie' on page 'pgnr' undefined on input line 'nr'.
Ik veronderstel dus dat het misloopt bij Bibtex want als ik alle verwijzingen weglaat dan heb ik geen probleem. Heeft er iemand een oplossing?
(PS: alles staat in dezelfde map zoals het hoort en normaal zijn er geen syntaxfouten, want het is een bestand dat ik eerder al perfect kon compileren met TexnicCenter onder windows)

junglebat

  • Gast
Re: foutmeldingen Bibtex
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/04, 22:05:41 »
Weet je echt heel zeker dat er geen syntaxfouten in je bestand zitten? Je compiler onder windows zou zomaar iets minder strikt kunnen zijn dan de compiler die je nu gebruikt.

Offline gregory

  • Lid
Re: foutmeldingen Bibtex
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/18, 10:29:22 »
Sorry voor de late reactie, maar ik was mijn topic uit het oog verloren (lees: vergeten:-))
Maar ja inderdaad ik denk dat het wel daar iets mee te maken ga hebben. Ik heb namelijk eens een "test bibliografie" gemaakt en die werkt perfect. Dus het zal waarschijnlijk wel met syntaxfouten te maken hebben die Miktex niet ziet en Kile wel.