Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kmail - hoofdmenu  (gelezen 507 keer)

Offline molly w

  • Lid
Kmail - hoofdmenu
« Gepost op: 2014/04/08, 17:37:34 »
Wie heeft er enige ervaring met het mailprogramma Kmail?
Bij opstart zet het programma een nieuw berichtenformulier op het scherm. Maar ik wil graag dat het het hoofdmenu (met linjks inbox, sent items, trash etc. en rechts de berichten) als eerste op het scherm komt. Maar ik zie nergens hoe ik dat kan instellen. Dus ... wie heeft daar ervaring mee?

Re: Kmail - hoofdmenu
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/08, 20:24:42 »
Via het menu Instellingen --> KMail instellen... kom je in de instellingen van KMail. Ergens daar zal daar wel een optie voor staan, neem ik aan :) (is al lang geleden dat ik het voor het laatst gebruikte, dus weet de instellingen niet uit mijn hoofd)

Offline molly w

  • Lid
Re: Kmail - hoofdmenu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/10, 12:45:01 »
Via het menu Instellingen --> KMail instellen... kom je in de instellingen van KMail. Ergens daar zal daar wel een optie voor staan, neem ik aan :) (is al lang geleden dat ik het voor het laatst gebruikte, dus weet de instellingen niet uit mijn hoofd)

Die mogelijkheid zie ik niet. Ik zal er wel mee kunnen leven.

Offline Ramana

  • Lid
Re: Kmail - hoofdmenu
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/10, 14:37:06 »
Instellingen > Kmail instellen > diversen > tabblad Mappen > Deze map openen bij opstarten > Lokale mappen/postvak-in

Offline molly w

  • Lid
Re: Kmail - hoofdmenu
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/11, 09:37:09 »
Instellingen > Kmail instellen > diversen > tabblad Mappen > Deze map openen bij opstarten > Lokale mappen/postvak-in

Had ik al gedaan, maar Kmail doet het desondanks niet.