Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Irl teammeeting animo?  (gelezen 46200 keer)

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #175 Gepost op: 2011/01/14, 14:23:56 »
Maar goed, hoe gaan we dat nu doen met leden die zich wel inzetten voor Ubuntu-NL (bijv. TonH)? Mogen die nu komen of niet? Wat mij betreft wel, maar wat vind de rest? :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #176 Gepost op: 2011/01/14, 14:31:51 »
Sorry hoor, maar ik zie geen enkele reden waarom TonH niet zou mogen komen. Je zegt zelf dat hij zich inzet voor Ubuntu NL, voor dit soort mensen is de hele meeting juist bedoeld!

Verder hebben we het er eerder over gehad dat je ook zou mogen komen als je actief bij Ubuntu NL wilt worden. Zolang er maar geen 100 mensen komen die nooit iets met Ubuntu NL doen...  Dus laten we het niet steeds over beperkingen hebben aub. Dit hoeft pas wanneer het echt nodig is (bijv. 100 vage onbekenden geven aan te willen komen voor de koffie). Zolang dit niet het geval is vind ik het onnodig hier verder over te praten.

Verder heeft SWAT voor zover ik weet het adres doorgegeven aan de mensen die aanwezig zullen zijn volgens deze lijst: http://loco.ubuntu.com/events/team/531/detail/
Wil je toch komen, maar staat je status niet op 'attending', dan wil je het adres denk ik nog hebben. ;)  Je kan mij evt. ook PB-en.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Irl teammeeting animo?
« Reactie #177 Gepost op: 2011/01/14, 14:38:01 »
@Rachid: Rustig jôh. Ik zeg ook dat ik voor ben, toch? :)
Maar de meeting is niet bij mij thuis en ik ben ook niet de baas van het forumteam, dus daarom gooide ik het nog even in de groep ;)