Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: van 7.04 naar 7.10  (gelezen 683 keer)

nounel

  • Gast
van 7.04 naar 7.10
« Gepost op: 2007/11/30, 17:49:34 »
Ik ben een van de weinige denk ik met een cybermaxx = medion laptop, wat niet uitblinkt qua kwaliteit incl. hardware.
Nu draait er na een update van ubuntu 7.04  7.10, jawel de update is goedgegaan.
Eerst had ik er gelijk 7.10 opgezet maar dit resulteerde in een erg langzaam systeem.
Het systeem draait met dual boot met xp, met de instalatie zag ubuntu de partitie als media/hda1, maar toen starte windows niet meer op, na veranderen in media/windows was er geen probleem meer.
Alles werkt,  op mijn scanner na,  een hp scanjet 3500c.
Maar die werkte in het verleden ook al niet onder linux.
Qua tekstopdrachten ben ik niet zo thuis zodoende, hopelijk heeft hier iemand wat aan.

van 7.04 naar 7.10
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/30, 19:22:00 »
Hey nounel, leuk dat je er bent, ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben.
Lees vooral de documentatie he?
Was je opmerking over je scanner nou een vraag of een opmerking?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Dave

  • Lid
van 7.04 naar 7.10
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/30, 20:04:00 »
Citaat van: nounel
Ik ben een van de weinige denk ik met een cybermaxx = medion laptop, wat niet uitblinkt qua kwaliteit incl. hardware.
Nu draait er na een update van ubuntu 7.04  7.10, jawel de update is goedgegaan.
Eerst had ik er gelijk 7.10 opgezet maar dit resulteerde in een erg langzaam systeem.
Het systeem draait met dual boot met xp, met de instalatie zag ubuntu de partitie als media/hda1, maar toen starte windows niet meer op, na veranderen in media/windows was er geen probleem meer.
Alles werkt,  op mijn scanner na,  een hp scanjet 3500c.
Maar die werkte in het verleden ook al niet onder linux.
Qua tekstopdrachten ben ik niet zo thuis zodoende, hopelijk heeft hier iemand wat aan.
scanner heeft bij mij ook een jaar geduurd voor die functioneel was en kwestie van een vinkje zetten.
Een forum is niet zaligmakend wat dat betreft :-)

nounel

  • Gast
van 7.04 naar 7.10
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/30, 20:10:06 »
dat was een vraag.