Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: flash werkt niet meer  (gelezen 652 keer)

Offline Willemtk

  • Lid
flash werkt niet meer
« Gepost op: 2011/10/14, 21:58:57 »
Mijn flash in Ubuntu 11.10 werkte heel de tijd wel (Ik heb de betaversie vanaf september geinstalleerd). Maar sinds een uur werkt hij niet meer. Bij firefox krijg ik geen melding, maar werkt hij gewoon niet meer. En bij Chromium krijg ik de melding dat ik moet opgraden naar flash 11. Dat probeer ik. Ik download het, mijn softwarcentre gaat open maar geeft alleen de geinstalleerde flash 10. Ik heb flash opnieuw geinstalleerd, ik heb de restricted opnieuw geinstalleerd. Hij blijft niet werken. Ik kan het ook niet vinden in de verborgen bestanden. Dan zou ik hem helemaal weg kunnen halen en opnieuw te installeren. Weet iemand er raad mee?

Groentjes,
Willem
« Laatst bewerkt op: 2011/10/14, 22:00:29 door Willemtk »

Offline Willemtk

  • Lid
Re: flash werkt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/14, 22:23:05 »
Nu zegt de firefox dat hij de flash heeft uitgeschakeld vanweg verouderde versie. Maar een nieuwe installeren , de 11 dat vertikt het apparaat. Kan ik ubuntu weer gaan herinstalleren zeker? Want zonder flash heeft het apparaat geen zin. Wat een gedoe

Re: flash werkt niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/14, 23:18:32 »
Misschien dat je kan proberen voor Firefox de add-on https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flash-aid/ te installeren. Deze zou evt. conflicterende flashversies moeten verwijderen en de laatste versie installeren.