Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)  (gelezen 1197 keer)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)
« Gepost op: 2006/12/22, 13:00:16 »
Intel E6400 Allendale Core2Duo  (64bits)
welke live/install desktop-cd kan ik het beste downloaden/branden en installeren? ( de 32 bits versie/of.....)
is de Intel E6400 Allendale Core2Duo  (64bits) alleen op edgy te installeren? ik las berichten dat deze "set" niet stabiel op DAPPER
zou draaien. alvast bedankt. :)

Speedboy

  • Gast
Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)
« Reactie #1 Gepost op: 2006/12/22, 14:24:32 »
Citaat van: leoquant
Intel E6400 Allendale Core2Duo  (64bits)
welke live/install desktop-cd kan ik het beste downloaden/branden en installeren? ( de 32 bits versie/of.....)
is de Intel E6400 Allendale Core2Duo  (64bits) alleen op edgy te installeren? ik las berichten dat deze "set" niet stabiel op DAPPER
zou draaien. alvast bedankt. :)
Ik heb hier een Core 2 Duo 6600 en die loopt nu al een dikke maand stabiel op Edgy(32bit).  Dapper heb ik nooit geprobeerd en de 64bit durf ik niet gebruiken uit angst voor niet werkende codecs, enz.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)
« Reactie #2 Gepost op: 2006/12/22, 14:36:52 »
Citaat
64bit durf ik niet gebruiken uit angst voor niet werkende codecs, enz.
dat las ik idd op het ww. web. hmm....32bit zal met games wellicht ook minder problemen geven.
wat voor kernel op heb je draaien? is er al op Edgy een kernel  voor dual core? ( en speciale restr. modules voor de graf. kaart?)
op Dapper niet volgens mij.

Speedboy

  • Gast
Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)
« Reactie #3 Gepost op: 2006/12/22, 18:31:53 »
Citaat van: leoquant
Citaat
64bit durf ik niet gebruiken uit angst voor niet werkende codecs, enz.
dat las ik idd op het ww. web. hmm....32bit zal met games wellicht ook minder problemen geven.
wat voor kernel op heb je draaien? is er al op Edgy een kernel  voor dual core? ( en speciale restr. modules voor de graf. kaart?)
op Dapper niet volgens mij.
Ik heb de 2.6.17-10 hier. En die heeft standaard smp ingebouwd. Die restricted modules zijn hier geinstalleerd zie ik en de grafische kaart werkt zonder problemen. Dus alles zou goed moeten gaan. :)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Intel E6400 Allendale Core2Duo (64bits)
« Reactie #4 Gepost op: 2006/12/22, 20:04:22 »
Citaat van: Speedboy
Citaat van: leoquant
Citaat
64bit durf ik niet gebruiken uit angst voor niet werkende codecs, enz.
dat las ik idd op het ww. web. hmm....32bit zal met games wellicht ook minder problemen geven.
wat voor kernel op heb je draaien? is er al op Edgy een kernel  voor dual core? ( en speciale restr. modules voor de graf. kaart?)
op Dapper niet volgens mij.
Ik heb de 2.6.17-10 hier. En die heeft standaard smp ingebouwd. Die restricted modules zijn hier geinstalleerd zie ik en de grafische kaart werkt zonder problemen. Dus alles zou goed moeten gaan. :)
prima. dank voor je respons. volgende week wordt hier een nieuw systeem geleverd. ik heb er zin in! :)