Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tablet PC voor 35 dollar?!  (gelezen 10180 keer)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Tablet PC voor 35 dollar?!
« Reactie #25 Gepost op: 2010/08/12, 22:21:40 »
Dit heeft te maken met de elasticiteit van het product. Als het groter is dan 1, moet je de prijs verlagen. Als het 1 is, moet je niets doen, als het tussen de 0 en 1 zit, moet je de prijs verhogen. ;)

Re: Tablet PC voor 35 dollar?!
« Reactie #26 Gepost op: 2010/12/25, 09:53:39 »
Van $35,- voor €129,95?

Bij BCC is van IT Works de TM700 te koop en die werkt goed.
Zelfs via micro SD kaart reeds Ubuntu 10.4 geprobeerd maar ik wil de lichtere Xubuntu versie erop zetten.

Dus Naast Android 1.5 ook Xubuntu 10.4 mogelijk zonder vastlopen.
Dus wel duurder maar er was ook een Toshiba 7" Tablet voor slechts €199,- er naast....
Dus over enkele jaren €35.-?

Offline Roel1963

  • Lid
Re: Tablet PC voor 35 dollar?!
« Reactie #27 Gepost op: 2010/12/25, 16:00:30 »
Eigenlijk is dat slim. Als je enkele miljoenen exemplaren verkoopt (wie koopt zoiets niet?) aan enkele euro's winst, kan je méér winst maken als bijvoorbeeld ipad die enkele honderde euro's verdienen aan een toestel maar er niet echt veel verkopen.

Maar NOG beter is een iPad maken en daar veel van verkopen :P

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Tablet PC voor 35 dollar?!
« Reactie #28 Gepost op: 2010/12/25, 23:37:34 »
Citaat
Het spijt me, maar dat is dus een prototype. Ik zou graag willen weten hoe het uiteindelijke model in de winkels er uit ziet, en welk prijskaartje er onder ligt.
Het is helemaal niet bedoeld om in de winkels te liggen! Het is bedoeld om Indiaanse studenten een goedkope computer te kunnen geven. Het kunnen omgaan met computers begint namelijk zeer belangrijk te worden, en India wilt zich ontwikkelen.

En dat het een prototype is maakt toch niet uit? Het werkt. Misschien moeten er nog een paar fouten uitgehaald worden, maar het werkt al.