Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: internet extreem langzaam  (gelezen 1134 keer)

Offline kamelot

  • Lid
internet extreem langzaam
« Gepost op: 2007/10/18, 21:38:07 »
Beste mensen ik heb net gutsy gibbon geinstalleerd maar leg het aan mij of is er iets met internetten via gutsy sites laden langzaam.
Programma's installeren duurd lang downloaden dan en ik kan ftd niet update geeft telkens de vraag of ik wel verbinding heb .
Ik zit op een kabel op een marvel port ik heb ook nog een nvdia ether net port die probeer ik zo even maar dit probleem had ik ook al op mijn laptops
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost

internet extreem langzaam
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/18, 22:17:12 »
Iedereen zit te downloaden, dus de servers zullen wel bijna plat liggen...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline kamelot

  • Lid
internet extreem langzaam
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/18, 22:21:06 »
Ja maar dat verklaard toch niet waarom ik niet openftd kan updaten .
Ik heb het ook bij sommige site de ene keer laat hij sneller dan de andere keer
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost

zjeraar

  • Gast
internet extreem langzaam
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/21, 13:29:55 »
ik heb ook een hele trage internetverbinding met ubuntu 7.10, webpagina's laden heel traag, update's ed worden maar aan een paar 1000 Bytes per seconde gedownd...

Met dezelfde laptop (acer aspire 5101 AWLMi) draai ik ook windows xp home vanop de interne hdd (ubuntu van de externe), en daar laad ik gelijk welke webpagina enorm snel, downloaden van Gutsy ging tegen 1.5 MB/s op vrijdagavond.

Wat kan er schelen? Ik maak verbinding via draadloos lan, de router is een sweex LW055, en de draadloze adapter in de pc is een Atheros AR5005G Wireless Network Adapter, verbinding in Windows is 54Mbps, volgens ubuntu 24Mbps... Internetverbinding is een met 20Mbps theoretische snelheid...

[edit] oja, voor moest het nog invloed hebben, de draadloze verbinding is gecodeerd met een WPA sleutel...