Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Outlook contacten importeren?  (gelezen 1931 keer)

WillemM

  • Gast
Outlook contacten importeren?
« Gepost op: 2008/09/27, 18:33:36 »
Ik gebruik in Windows Outlook als Email, contact en agenda heb een windows telefoon dus synchroniseren is supermakkelijk, maak een contact in Outlook en sluit je tel aan op je pc en whala je contact staat in je telefoon ook andersom werkt dat perfect en dat met alle bovengenoemde functies.
Nu lijkt Revolution mij ook veel van de agenda contacten en email functies te bieden maar ik krijg om te beginnen de contacten wel geimporteerd maar zonder telefoonnummers en notities welke ik bij sommige contacten heb gemaakt.
Is het mogelijk om de contacten agenda en dergelijke te importeren en vervolgens ook weer te synchoniseren of zal ik daarvoor echt een Outlook versie moeten draaien onder Wine of zijn er misschien andere email clients welke de outlook functionaliteit bied?

Bij voorbaat dank

Mvrgr

Willem

Offline siegi

  • Lid
Outlook contacten importeren?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/27, 18:37:33 »
Een telefoon syncronizeren met evolution zou moeten lukken.
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-646889.html
of misschien met multisync.

WillemM

  • Gast
Outlook contacten importeren?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/27, 20:38:31 »
Citaat van: siegi
Een telefoon syncronizeren met evolution zou moeten lukken.
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-646889.html
of misschien met multisync.
Bedankt voor je antwoord
Ik denk alleen dat dit een ander soort telefoon betreft ik heb een HTC die draaien onder Windows vandaar ook dat ze naadloos integreren met MS Outlook er staat op de telefoon gewoon een mobiele versie van Outlook.
Het lukt mij voorlopig nog niet zelfs maar de outlook contacten te importeren in Evolution, als ik de contacten exporteer in Outlook naar een *.CSV of*.pst of *.txt en dit in een van deze formaten importeer dan worden wel de namen van de contacten geimporteerd maar de data die erbij hoort niet.

Mvrgr

Willem