Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution weigert verzonden mails op te slaan in de map verzonden..  (gelezen 578 keer)

Evolution weigert sinds vrijdag om de emails die ik verzend op te slaan in de map verzonden. Ik heb nu een extra map gemaakt met de naar Verzonden emails, en bij mijn voorkeuren ingesteld dat verzonden mails standaard naar die map worden gestuurd. Dat werkt.

Liever zou ik echter zien dat de mails weer naar de standaard verzonden map kunnen... Want deze map is niet leeg te maken, ook niet te verwijderen.. Dus nu zit ik met dubbele verzonden mappen.

Iemand een tip?

(ps. het heeft niet met berichtenfilters te maken, want ook als ik deze allemaal uitschakel blijft hij weigeren de verzonden mails in de map verzonden op te slaan.)

edit:

Als iemand nog een tip heeft hoe ik de vanaf vrijdag tot nu verzonden berichten terug kan halen, hoor ik deze graag! Want Joost mag weten waar ze gebleven zijn...
« Laatst bewerkt op: 2009/11/03, 17:04:40 door Thomas de Graaff »

Offline petervs

  • Lid
Re: Evolution weigert verzonden mails op te slaan in de map verzonden..
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/03, 20:02:39 »
Dit lijkt me de bug:
https://bugzilla.gnome.org/show_bug.cgi?id=561794

Hier staat 'n mogelijke oplossing in, verder weet ik het niet.
Ubuntu MATE 16.04

Re: Evolution weigert verzonden mails op te slaan in de map verzonden..
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/03, 20:18:20 »
De bug lijkt op wat er bij mij gebeurt, alleen wordt bij mij de outbox wel geflusched. Dat is helemaal vervelend omdat ik daarmee dus de verzonden berichten echt helemaal kwijt ben. Ook kan ik de verzonden berichten in de voorkeuren wel naar een andere map laten sturen, itt. de gefilede bug waar dat niet mogelijk is. Alleen de map "Verzonden" weigert iets te ontvangen.

Ik zal maar eens op launchpad een bug gaan filen.

Is het misschien mogelijk ergens te zien welke updates vrijdag hebben plaatsgevonden?
« Laatst bewerkt op: 2009/11/03, 20:20:26 door Thomas de Graaff »

Offline petervs

  • Lid
Re: Evolution weigert verzonden mails op te slaan in de map verzonden..
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/03, 20:41:24 »
Is het misschien mogelijk ergens te zien welke updates vrijdag hebben plaatsgevonden?
In synaptic onder bestand => geschiedenis
Ubuntu MATE 16.04