Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vacatures nieuwe Teamleden  (gelezen 225298 keer)

Offline Tom

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #100 Gepost op: 2009/12/12, 00:00:19 »
In het aanvangs topic van de 01.11.09 staat ook onderstaande link.

http://www.ubuntu-nl.org/node/133
Als een geinteresseerde  kandidaat die nu door gelezen had kon hij alle voorwaarden lezen die er aan de verschillende functies in het Team gesteld worden.
Grtz Tom.
« Laatst bewerkt op: 2012/05/02, 21:13:15 door leoquant »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #101 Gepost op: 2009/12/12, 00:09:38 »
Dit is veel te algemeen en lijkt meer op een functie omschrijving dan een vacature.

Misschien vind iemand dat ik erg doorzaag over het onderwerp, echter als je als Ubuntu NL professioneler wilt worden en in de toekomst nog groter kunnen groeien, zal je de zaken ook zo aan moeten pakken.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #102 Gepost op: 2009/12/12, 00:30:03 »
In het aanvangs topic van de 01.11.09 staat ook onderstaande link.

http://www.ubuntu-nl.org/node/133
Als een geinteresseerde  kandidaat die nu door gelezen had kon hij alle voorwaarden lezen die er aan de verschillende functies in het Team gesteld worden.
Grtz Tom.

Citaat
Forum moderator

Als moderator op het forum ben je, samen met de andere leden van het forum-team, verantwoordelijk voor het bewaken van de goede sfeer op het forum. Je bent hierbij niet bang mensen te corrigeren als ze zich niet aan de forumregels houden. Je controleert of berichten in de juiste categorie zijn gepost, en eventueel corrigeer je verkeerd geplaatste berichten. Je kunt goed functioneren binnen een team. Enige basiskennis van Ubuntu is vereist. Ook ben je minimaal 6 maanden actief in de Ubuntu-NL community. Je zult uitgebreid ingewerkt worden, en na een periode van 3 maanden zal je functioneren geëvalueerd worden.

ik kan het verkeerd zien, maar hier voldoet dooitze aan, er staat nl niks over een leeftijd vermeld.
« Laatst bewerkt op: 2012/05/02, 21:13:37 door leoquant »

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #103 Gepost op: 2009/12/12, 01:19:56 »
ik denk dat het verstandig is om vacatures en eventuele gesprekken hierover over te laten aan betrokkenen en niet te gaan speculeren over het hoe en wat.

het begint een deja vu te worden, of een plaat die blijft hangen iig.

leven en laten leven en laat dit nu eens aan de mensen over die ermee te maken hebben en stop met al die oeverloze discusie's die niets brengen.

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #104 Gepost op: 2009/12/12, 12:48:35 »
stop met al die oeverloze discusie's die niets brengen.

En dat zeg je op een discussie forum?

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #105 Gepost op: 2009/12/12, 13:13:37 »
En dat zeg je op een discussie forum?
Het gaat hier om een vacature, en het topic dwaalt behoorlijk af.
Op dit forum zijn een paar regels, en daar moet iedereen zich aan houden.
Mocht er kritiek zijn op het functioneren van een team lid, dan kan je dit melden aan de CC,
is er kritiek op een bericht, dan kan je dit melden met de knop die bij elk bericht staat.
Zodra dit topic uit de hand gaat lopen, zal dit gesloten en/of gekuist worden, dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Houd het netjes en toon respect voor elkaar, alleen dan kunnen we verder gaan.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #106 Gepost op: 2009/12/12, 13:33:40 »
En dat zeg je op een discussie forum?
Het gaat hier om een vacature, en het topic dwaalt behoorlijk af.
Op dit forum zijn een paar regels, en daar moet iedereen zich aan houden.
Mocht er kritiek zijn op het functioneren van een team lid, dan kan je dit melden aan de CC,
is er kritiek op een bericht, dan kan je dit melden met de knop die bij elk bericht staat.
Zodra dit topic uit de hand gaat lopen, zal dit gesloten en/of gekuist worden, dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Houd het netjes en toon respect voor elkaar, alleen dan kunnen we verder gaan.

Intressante lange post hoor maar totaal niet relevant op wat ik postte, daarom snap ik je quote ook niet helemaal.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #107 Gepost op: 2009/12/12, 13:53:20 »
stop met al die oeverloze discusie's die niets brengen.

En dat zeg je op een discussie forum?

Lijkt me volkomen terecht, als het off topic is en/of niks toevoegt.
En dat lijkt mij in dit geval wel zo te zijn.

Het zou behoorlijk uit de hand lopen als alles maar mag, "omdat het een discussieforum is"

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #108 Gepost op: 2009/12/12, 13:58:09 »
Daar had ik het helemaal niet over ik vind het ook een niet zo intressante discussie verder.. meer over de ongelukige woord/zinskeuze. Op een forum vragen of ze willen stoppen met discuseren :D

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #109 Gepost op: 2009/12/12, 14:02:10 »
Het leek mij wel duidelijk dat het op een specifieke discussie in een specifiek topic gericht was.
Niet om alle discussie in dit hele forum te stoppen ;)

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #110 Gepost op: 2009/12/12, 14:09:13 »
Het leek mij wel duidelijk dat het op een specifieke discussie in een specifiek topic gericht was.
Niet om alle discussie in dit hele forum te stoppen ;)

i know, maarre, jullie hebben allebij wel door, dat door tegen mij in te gaan jullie allebij ook aan het discuseren zijn.. :D?

en discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn.

DarkEra

  • Gast
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #111 Gepost op: 2009/12/12, 16:58:17 »
Als men deze discussie hier niet op z'n plaats vind dan hadden de moderatoren het al lang kunnen afsplitsen en verplaatsen naar Offtopic. Of niet soms?
Het Offtopic/Etalage/Testforum deel IS het Discussie gedeelte van Ubuntu NL. Dus mensen verwijzen naar http://forum.derondetafel.org/  is eigenlijk overbodig.


Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #112 Gepost op: 2009/12/12, 17:22:03 »
Kan er nu dan niet gestopt worden? Dan hoeven wij dat niet te doen.

Dus bij deze: on-topic.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #113 Gepost op: 2010/02/23, 20:19:15 »
Er staan nu 2 vacatures online, waarvan 1 nieuwe: http://www.ubuntu-nl.org/node/133
« Laatst bewerkt op: 2012/05/02, 21:14:07 door leoquant »

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #114 Gepost op: 2010/07/10, 21:36:58 »
Nog steeds zoeken we een Teamlid documentatie. Wie o wie? :)

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #115 Gepost op: 2010/07/12, 13:18:43 »
Er staan nu 2 vacatures online, waarvan 1 nieuwe: http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/vacatures

Ik zie maar 1 vacature.

En wat moet een teamlid documentatie doen?
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #116 Gepost op: 2010/07/12, 13:32:34 »
Citaat
Ik zie maar 1 vacature.

En wat moet een teamlid documentatie doen?
De samenwerking op de Nederlandstalige documentatie wiki verbeteren. Dit door nieuwelingen te helpen met het schrijven van nieuwe artikels, te overleggen over algemene zaken rondom de Nederlandstalige documentatie wiki zoals de documentatierichtlijnen, problemen, aanpassingen of toevoegingen aan de wiki software, de structuur waarmee nieuwe artikels en oude artikels zullen worden opgenomen, beheerd en bewaard, enzovoort...

Het juiste e-mail adres waarnaar je je sollicitatie moet sturen is trouwens "documentatie@ubuntu-nl.org". In dit e-mailadres is op die pagina namelijk een typefout gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/12, 13:34:06 door Joshua822 »

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #117 Gepost op: 2010/07/12, 21:07:20 »
@nomko: Wat Joshua zegt. Maar kijk voortaan even naar de datum. Mijn berichtje van 2 vacatures was in februari, inmiddels is er nog maar 1.

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #118 Gepost op: 2010/07/12, 21:50:11 »
@nomko: Wat Joshua zegt. Maar kijk voortaan even naar de datum. Mijn berichtje van 2 vacatures was in februari, inmiddels is er nog maar 1.

Jah was ff verwarrend, een bericht van paar dagen geleden en direct eronder eentje van februari.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Phr3ak

  • Gast
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #119 Gepost op: 2010/08/03, 07:45:22 »
Nog steeds zoeken we een Teamlid documentatie. Wie o wie? :)

Ehmz, ben altijd erg slecht in sollicitatie's e.d. Echter, (schijn) ik wel beter te zijn in het Linux (of een andere *nix) besturings systeem. En de Nederlandse taal ben ik op zich ook wel goed machtig, echter zal er taal technisch mischien wel eens een foutje erin sluipen, die ik zelf er dan eruit laat filteren door mijn -ahum- vader (dat is een oud journalist, dus is de Nederlandse taal zéér goed machtig) :)

Dus bij deze zou ik graag wel voor de documentatie vacature in aanmerking willen komen :)

Laat maar horen (via de email) of het wat is ?

Mvg,

Offline Double12

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #120 Gepost op: 2010/08/03, 13:45:23 »
@Phr3ak:
Iedereen kan bijdragen aan de wiki, het documentatie-team zorgt in feite alleen voor het in goede banen leiden daarvan. We hebben net een nieuw documentatie-teamlid aangenomen, ik weet dus niet of we nog veel mensen nodig hebben.

Zou je in het documentatie-onderdeel een topic kunnen openen met een korte sollicitatie?
http://forum.ubuntu-nl.org/documentatie/
We kunnen dan daar bespreken of we nog versterking kunnen gebruiken.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #121 Gepost op: 2010/08/03, 14:11:05 »
Ik stop binnenkort als vertegenwoordiger marketing (promotie). Nu zo net na de LTS is het een mooi moment om de stok door te geven aan een enthousiaste Ubuntu liefhebber. Is er iemand die ondernemend is en het leuk lijkt om vertegenwoordiger marketing (promotie) te worden? Het is een dankbare taak, en je leert er veel van. Als je een gezond stel hersens en een goede motivatie hebt is het geen moeilijke taak. Het is vooral veel doen, initiatief tonen, goed luisteren naar ideeën, anderen betrekken, en zo nodig de kar trekken. Ik zal natuurlijk mijn opgedane ervaring en kennis zoveel mogelijk overdragen zodat een nieuwe vertegenwoordiger niet met lege handen hoeft te beginnen.

Als vertegenwoordiger marketing (promotie) is de opdracht om zoveel mogelijk mensen op een positieve manier kennis te laten maken met Ubuntu. Hoe dit te doen, daar kan je samen met de rest van de mensen die willen bijdragen aan meer bekendheid van Ubuntu, zelf keuzes in maken. Tot nu toe is een van de meest populaire methoden (ondersteunen van) het organiseren van evenementen. Ook promotie op evenementen door anderen georganiseerd gebeurt met enige regelmaat. Maar er is natuurlijk meer denkbaar, zoals reclame, blog's, artikeltjes in kranten, etc.

Er is het e.e.a. aan informatie te vinden op de wiki (niet geheel up-to-date): http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleasepartyWiki/Releaseparty

p.s 1. De ervaring leert dat draden waar mensen aangeven te stoppen met een taak vooral vol staan met dankbetuigingen. Het verzoek deze draad daarvoor niet te gebruiken. Wie het nodig vind zijn dank te uiten kan dit het beste via een pm. doen.
p.s 2. Ik ben niet weg, maar ga me met andere minder coördinerende, maar meer gefocussedte taken bezighouden.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/03, 14:13:02 door Thomas de Graaff »

Offline Double12

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #122 Gepost op: 2010/08/03, 19:45:30 »
Het is inderdaad goed om op een gegeven moment het stokje door te geven, aangezien jij de afgelopen maanden heel wat tijd en energie in de promotie van Ubuntu en het organiseren van evenementen (zoals de LTS party) hebt gestoken. Dank daarvoor :) (toch maar even hier)

Kunnen we deze vacature ook op de website zetten?
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/vacatures

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #123 Gepost op: 2010/08/03, 22:35:49 »
Eh.. zodra we een nieuwe website-editor hebben XD
Want DanielV was de websitebeheerder, maar hij is ermee gestopt..

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #124 Gepost op: 2010/08/03, 22:40:26 »
Is het niet makkelijk om aan te geven waar die aan moet voldoen?
Wat voor kennis die moet hebben?
Zelf bouw ik sites met joomla en ben nu drupal aan het leren.
Gr.
Benjamins
Informatie over linux: Alles over Linux