Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Android.  (gelezen 141237 keer)

Re: Android.
« Reactie #25 Gepost op: 2010/08/24, 20:56:22 »
Ik zou niet weten hoe Samsung is, deze HTC Wildfire is mijn eerste Android. Bevalt prima, het is dat ik zo op mijn centen zit anders was het de Desire geworden. Maase over 11 maanden mag ik alweer verlengen duss

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #26 Gepost op: 2010/08/24, 21:07:14 »
Sowieso, al die laagjes over Android heen hoeven van mij niet.. Moterola doet het, HTC doet het.. ik heb altijd een vanilla Android, al direct vanuit stock.

Re: Android.
« Reactie #27 Gepost op: 2010/08/24, 21:09:42 »
Sowieso, al die laagjes over Android heen hoeven van mij niet.. Moterola doet het, HTC doet het.. ik heb altijd een vanilla Android, al direct vanuit stock.

Ja, Motorola doet het op SOMMIGE toestellen. Maar bijv. de Milestone heeft geen laagje (MotoBlur) eroverheen.

Re: Android.
« Reactie #28 Gepost op: 2010/08/24, 21:16:01 »
Maar heeft iemand nu al Talking Tom Cat geprobeerd?

Re: Android.
« Reactie #29 Gepost op: 2010/08/24, 21:22:51 »
Die tomcat is leuk. Daarnet geprobeerd om hem Slayer te laten zingen, dat ging iets minder XD
Een leuke timewaster is ook Drop :)

Re: Android.
« Reactie #30 Gepost op: 2010/08/24, 21:41:03 »
Maar heeft iemand nu al Talking Tom Cat geprobeerd?

Al lang en breed, is een leuk ding :)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #31 Gepost op: 2010/08/24, 21:50:22 »
je kan er niet veel mee,, even leuk of ik heb nog niet alle feateures ontdekt :)

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #32 Gepost op: 2010/08/25, 10:42:46 »
De Galaxy S is zeker mooi, maar een beetje traag. Mja, als t maar werkt he en anders hebben we altijd nog custom roms :)
(nee, ik heb geen Galaxy S, ik heb een HTC Desire ;))
??? De Galaxy S is met de hardware sneller dan de Desire.. alleen de software die er op zit is bagger en maakt 't langzaam :)
Daarom gaat er ook meteen de "gewone" Android 2.2 op.

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #33 Gepost op: 2010/08/25, 11:31:19 »
De Galaxy S is zeker mooi, maar een beetje traag. Mja, als t maar werkt he en anders hebben we altijd nog custom roms :)
(nee, ik heb geen Galaxy S, ik heb een HTC Desire ;))
??? De Galaxy S is met de hardware sneller dan de Desire.. alleen de software die er op zit is bagger en maakt 't langzaam :)
Daarom gaat er ook meteen de "gewone" Android 2.2 op.

grote probleem van de desire is toch wel het rom probleem.. holy shit wat zit dat ding snel vol zeg.. na 10 apps ofzo al.. da's eigenlijk de reden dattie stof ligt te happen thuis :P.

Re: Android.
« Reactie #34 Gepost op: 2010/08/25, 13:33:49 »
Er zijn toch ook mogelijkheden om je apps naar de SD kaart te verplaatsen? Kwam geloof ik in de volgende release van Android.
Momenteel alleen mogelijk als je hem root.

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #35 Gepost op: 2010/08/25, 13:57:50 »
Er zijn toch ook mogelijkheden om je apps naar de SD kaart te verplaatsen? Kwam geloof ik in de volgende release van Android.
Momenteel alleen mogelijk als je hem root.

Zit idd in 2.2 maar dan nog, moeten de apps-devers dat wel ondersteunen (en dat doen er nog niet zoveel)

Re: Android.
« Reactie #36 Gepost op: 2010/08/25, 20:23:49 »
Bij mijn apps toch wel. Toch zeker meer dan de helft van mijn apps heb ik naar SD kunnen verplaatsen op mijn Desire :)
En trouwens #!, anders zet je toch OpenDesire erop?

Offline rja

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #37 Gepost op: 2010/08/29, 02:14:35 »
De Galaxy S is met de hardware sneller dan de Desire.. alleen de software die er op zit is bagger en maakt 't langzaam :)
Daarom gaat er ook meteen de "gewone" Android 2.2 op.
Ik las dat er problemen waren met de gps fix op een Galaxy S op Tweakers.net met de standaard rom.

Ik gebruik m'n mobiel om te navigeren ook voor wandelen en met de auto, ik heb overgewogen om een Desire te kopen, maar toch maar voor 100 euro een Nokia 5800 van marktplaats afgehaald en de gratis Ovi maps erop gezet.







Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #38 Gepost op: 2010/08/29, 11:21:12 »
Cyanogenmod 6 (vanilla 2.2) is uit voor de Desire! (En de Nexus One..)

Re: Android.
« Reactie #39 Gepost op: 2010/08/29, 20:16:35 »
Cyanogenmod 6 (vanilla 2.2) is uit voor de Desire! (En de Nexus One..)

Ik zag het. Alleen jammer genoeg nergens screenshots van 6, alleen van 5. Want ik wil graag eens zien hoe dat er nu uit ziet, zodat ik het evt. kan proberen.

FrSu

  • Gast
Re: Android.
« Reactie #40 Gepost op: 2010/08/29, 20:45:52 »
Kun je met Android hetzelfde als met de Iphone?
« Laatst bewerkt op: 2010/08/31, 19:05:41 door FrSu »

Re: Android.
« Reactie #41 Gepost op: 2010/08/29, 20:53:40 »
Wat ik het jammerste/stomste vind aan Android is dat het zo moeilijk is om screenshots te maken.
Alle oplossingen die ik ervoor zocht hebben een geroote telefoon nodig, wat ik jammer vind.

Re: Android.
« Reactie #42 Gepost op: 2010/08/29, 23:02:23 »
Kun je met Android hetzelfde als met de Iphone?

De meeste dingen wel ja, en ook sommige dingen meer, zoals Flash op Android 2.2
Ik vind Android zelf stukken prettiger werken dan die overpriced iPhone :)
Maar het beste is om Android zelf een keer te testen in bijv. de Media Markt, waar je alle mobiels ook echt kunt gebruiken. De HTC Desire is bijv. een goeie keus, maar als je voor goedkoper gaat, liever de HTC Wildfire. Of als je een fysiek toetsenbord wil, de Motorola Milesteone.

Offline rja

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #43 Gepost op: 2010/08/29, 23:57:34 »
maar als je voor goedkoper gaat, liever de HTC Wildfire
Zit niet echt goed scherm op.

Als je het goedkoop wilt kun je ook een HTC Hero van marktplaats afhalen.

Die krijg je wel in handen in de buurt van de  150 euro, dacht ik pas later aan, toen ik m'n Nokia 5800 al had gekocht.




Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #44 Gepost op: 2010/08/30, 12:46:29 »
Cyanogenmod 6 (vanilla 2.2) is uit voor de Desire! (En de Nexus One..)

Ik zag het. Alleen jammer genoeg nergens screenshots van 6, alleen van 5. Want ik wil graag eens zien hoe dat er nu uit ziet, zodat ik het evt. kan proberen.

Kijk is naar vanilla Android.. precies zo :P weinig customized aan, hij is alleen flink snel, de accu gaat lang mee EN je kan ALLE apps naar je SD moven.

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #45 Gepost op: 2010/08/30, 14:10:41 »
Deze app MOET je hebben: Galaxy Domination.
Beste game ever. Is eigenlijk een ripoff van de iPhonegame Galcon, die nu ook op Android is, maar als ik dit artikel lees heb ik echt geen zin meer om die "echte" versie te kopen..

Re: Android.
« Reactie #46 Gepost op: 2010/08/30, 22:27:42 »
Cyanogenmod 6 (vanilla 2.2) is uit voor de Desire! (En de Nexus One..)

Ik zag het. Alleen jammer genoeg nergens screenshots van 6, alleen van 5. Want ik wil graag eens zien hoe dat er nu uit ziet, zodat ik het evt. kan proberen.

Kijk is naar vanilla Android.. precies zo :P weinig customized aan, hij is alleen flink snel, de accu gaat lang mee EN je kan ALLE apps naar je SD moven.

Maar wat is dan weer het verschil met OpenDesire? Want dat schijnt net zo vanilla te zijn. Wat is het verschil tussen OpenDesire en Cynanogenmod?

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Re: Android.
« Reactie #47 Gepost op: 2010/08/31, 18:33:38 »
meer battery life, minder force closes.. het is gewoon de beste rom voor Android devices, al jaren.

Re: Android.
« Reactie #48 Gepost op: 2010/08/31, 18:58:22 »
even inhaken vanaf mallorca op de psp. het scherm van de wildfire is idd lagere reso maar het is ook wat kleiner, als je hem naast een desire legt zie het verschil wel maar het is alles behalve storend. je betaalt daarintegen wel bijna de helft voor een toestel dat buiten het scherm bijna niks onderdoet aan de duurdere jongens. heel intressant voor mensen die het geld niet hebben of het er niet aan uit willen geven

Re: Android.
« Reactie #49 Gepost op: 2010/08/31, 22:39:29 »
meer battery life, minder force closes.. het is gewoon de beste rom voor Android devices, al jaren.

Hmm, force closes heb ik niet, maar meer battery life is wel welkom.. Ga ik eens naar kijken ;)