Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geen bootable cd's met k3b  (gelezen 900 keer)

geen bootable cd's met k3b
« Gepost op: 2006/08/06, 05:41:18 »
ik heb ondertussen al heel wat cd'tjes weggegooid bij het branden van bootable iso's in k3b , ook worden data cd's die ik brand met k3b vaak niet weergegeven in window$ pc's of bestanden copieren naar window$ vanaf die cd is niet mogelijk.

ligt dit nou aan mij of hebben meer mensen hier last van??? , ik ervaar hetzelfde op zowel mijn pc en laptop, heb de iso's wel succesvol gebrand in Windows met nti cd maker.

ik heb mijn iso's voorheen altijd gebrand in window$ omdat ik daar de grootste partitie had om grote iso's op te downloaden maar ik laat nu ik bekend ben met linux toch liever alles aan linux over voor zo ver dat mogelijk is en heb window$ nu flink geminimaliseerd tot wat games en website/flash tools en wil dat liever niet in aanraking laten komen met internet .
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Soul-Sing

  • Lid
geen bootable cd's met k3b
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/06, 11:43:38 »
zelde ervaring, alleen wisselend
beafanatix perfect gebrand en bootable
suse 10.1 niet
damn small niet
ga vandaag suse 10.1 nog eens proberen.

Offline Soul-Sing

  • Lid
geen bootable cd's met k3b
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/06, 12:03:10 »
ik draai trouwens gnome en gebruik een KDE brandprog.
gnomebaker maar eens proberen.:)
is dat bij jou ook zo?

socratux

  • Gast
geen bootable cd's met k3b
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/06, 12:26:24 »
nee, het image cd'tjes branden gaat bij bij altijd goed met K3b, ook wanneer ik deze op andere pc's probeer.

Gebeurd dit ook nog wanneer de md5sum goed is en je de data achteraf controleerd? (is een optie)

Ik heb hem ook in Suse en Mandrake gebruikt en hier ook niet echt problemen gehad.

geen bootable cd's met k3b
« Reactie #4 Gepost op: 2006/08/07, 01:54:17 »
Citaat van: socratux
Gebeurd dit ook nog wanneer de md5sum goed is en je de data achteraf controleerd? (is een optie)

Ik heb hem ook in Suse en Mandrake gebruikt en hier ook niet echt problemen gehad.
zal het morgen nog eens gaan proberen maar tot nu toe in suse en ubuntu nog geen succes gehad met verschillende instellingen......


zal die gnomebaker ook maar eens proberen , mischien ziet gnome dat meer zitten...
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN