Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu 12.04.1: update libav-tools, libavdevice53 en libavfilter2 lukt niet  (gelezen 401 keer)

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
In het updatebeheer wordt aangegeven, dat 3 pakketjes klaar staan om ge-update te worden. (zie bijlage). Echter, ik kan de hokjes niet aankruisen.

In synaptic staat er voor de pakketjes een [!], maar als ik daar aangeef dat ze ge-update moeten worden, dan pakt die het ook niet.

Ik heb in updatebeheer een verwijzing gevonden naar: https://cve.mitre.org/cgi-bin/cvename.cgi?name=2014-3984 , maar dat zegt me helemaal niets, maar misschien kan iemand met meer verstand van linux er wel chocola van maken.

Wat is hier aan de hand?

Ik gebruik ubuntu 12.04.1

Jop
« Laatst bewerkt op: 2014/06/11, 21:09:02 door poj »
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline RikRik

  • Lid
Blijkbaar een kwestie van even wachten, in 2012 had ook iemand hier "last" van:

http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-2083426.html

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Je hebt toch niet de pakketbron Proposed ingeschakeld, hoop ik?

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Je hebt toch niet de pakketbron Proposed ingeschakeld, hoop ik?

Nee hoor, volgens mij niet, zie bijlagen
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
en de andere bijlage
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Net even ingelogd op mijn bejaarde beestje met Xubuntu 12.04 LTS. Hier hetzelfde "probleempje". Het is vaak even een kwestie van wachten, zoals RikRik dat eerder aangaf. Grote kans dat deze updates binnen afzienbare tijd alsnog beschikbaar komen.  ;)
I'm just a simple guy who uses open source software. What's your excuse?

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Dank voor jullie reactie, dan wachten we het even af.
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline Mikkel

  • Lid
Één van de pc's met Ubuntu 12.04 hier had die pakketjes gisteren ook klaar maar als 'niet aan te vinken' staan. Vandaag waren de te updaten pakketjes blijkbaar volledig (volgens mij stond die Mediaplayer er gisteren niet bij), stond het hele spul aangevinkt klaar en ging het downloaden/installeren als vanouds. Dus niets aan de hand. ;)

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Klopt helemaal, het probleem is automatisch verholpen.
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.