Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost?]Youtube video's worden negatief afgespeeld.  (gelezen 1103 keer)

[Opgelost?]Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Gepost op: 2012/04/09, 19:55:04 »
Zoals je kan zien in de titel worden mijn youtube video's in negatief beeld afgespeeld. Nu heb ik al wat gezocht en vond dat je de hardwareversnelling uit moet schakelen, maar dat lukt niet bij mij. Dan freezed het en kan ik nergens op klikken en ook niet wegklikken. De enige oplossing dan is refreshen. Heeft iemand van jullie een oplossing hiervoor? Alvast bedankt
« Laatst bewerkt op: 2012/04/10, 07:43:10 door MrBeginner »

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/09, 20:21:02 »
Je kan de flash instellingen aanpassen op:

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager06.html

Een kleine handleiding hardware acceleratie uitzetten (met plaatjes)

http://www.alaskavrtours.com/flash-bug.php


Controleer welke versie van Flash je hebt geïnstalleerd.

Je kan in Firefox de add on Flash AID gebruiken om de meeste recente stabiele of beta uitvoering te installeren (installatiescript dan je zelf kan controleren).
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/09, 20:59:25 »
Welke webbrowser gebruik je? Ik heb dat freezen bij rechtsklik ook wel eens gehad in Opera en Safari, maar in Firefox gaat het eigenlijk altijd prima zonder freeze :)

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #3 Gepost op: 2012/04/09, 21:55:21 »
Ik gebruik Firefox en mijn flash player versie is 11.2.202

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #4 Gepost op: 2012/04/09, 22:46:15 »
Als je eerst naar volledig scherm gaat en dan rechtsklikt -> Instellingen, lukt het wel ;)

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #5 Gepost op: 2012/04/10, 07:42:46 »
Cumulus007, bedankt, nu lukte het inderdaad wel, maar hij speelde ze alweer goed af. Waardoor weet ik niet. MIsschien vanwege mijn deelname aan youtube html5. In ieder geval bedankt.

Re: Youtube video's worden negatief afgespeeld.
« Reactie #6 Gepost op: 2012/04/10, 14:12:26 »
Cumulus007, bedankt, nu lukte het inderdaad wel, maar hij speelde ze alweer goed af. Waardoor weet ik niet. MIsschien vanwege mijn deelname aan youtube html5. In ieder geval bedankt.

Ja in dat geval zul jer bij html5-filmpjes geen last van hebben maar dat lost een probleem met flashvideos (niet alle videos op youtube worden geserveerd als html5) niet op.