Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bijeenkomst NLLGG  (gelezen 754 keer)

Offline Tod

  • Lid
Bijeenkomst NLLGG
« Gepost op: 2012/09/20, 12:59:20 »
6 Oktober is er een landelijke bijeenkomst van de NLLGG las ik laatst. Zijn er mensen die hier heen gaan? En ook al vaker naar toe zijn geweest?

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #1 Gepost op: 2012/09/20, 15:57:53 »
Zelf geef ik daar een presentatie 'Unity voor power users', dus ja, ik zal er zijn.  ;)
http://www.nllgg.nl/bijeenkomst/20121006

Met de trein kun er gemakkelijk komen.

Offline Tod

  • Lid
Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #2 Gepost op: 2012/09/20, 18:34:11 »
Ok interessant om te weten, Ja die begint te gelijke tijd met ´Debian packaging´ alleen lijkt me die nog een beetje te moeilijk voor mij als beginner. Dus daarom denk ik dat ik meer heb aan die presentatie van jou.

Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #3 Gepost op: 2012/09/20, 20:06:42 »
Ik ben er ook. :)

Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #4 Gepost op: 2012/09/21, 00:21:50 »
Ik ben ook van plan te komen. Doet Ubuntu-nl nog iets?  Ik ben wel gestresseerd in Darwin, niet zozeer voor mijzelf maar voor iemand die vroeger altijd met MAC heeft gewerkt.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tod

  • Lid
Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #5 Gepost op: 2012/09/21, 09:36:54 »
Darwin wil ik ook wel mee kennis maken, Heeft iemand toevallig een download link?

Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #6 Gepost op: 2012/09/21, 14:39:16 »
Helaas zijn er geen installeerbare ISO's van Darwin beschikbaar (tot ongeveer Darwin 7 maakte Apple die, nu zitten we al aan Darwin 13). Er is het PureDarwin-project, maar daar is al een tijdje niets meer aan gebeurd...

De beste manier om met Darwin te werken is dus helaas (?) om een Mac te kopen. (Aan Darwin zelf, zonder de GUI van Apple, heb je trouwens niet ongelofelijk veel.)

- SeySayux
« Laatst bewerkt op: 2012/09/21, 14:43:14 door SeySayux »
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline Tod

  • Lid
Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #7 Gepost op: 2012/09/21, 22:19:49 »
Alleen tijdens de bijeenkomst is er een Darwin Workshop, dan neem ik er aan dat je daar ook mee gaat werken toch?

Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #8 Gepost op: 2012/09/21, 22:37:48 »
Alleen tijdens de bijeenkomst is er een Darwin Workshop, dan neem ik er aan dat je daar ook mee gaat werken toch?

Er staat op de website dat het een workshop is. Mocht er toch een apart, installeerbaar Darwin 10 OS beschikbaar zijn, dan mag iemand die geweest is mij dat altijd melden :). Aangezien ze het ook over XCode en ObjC gaan hebben vrees ik dat het eerder te maken gaat hebben met OS X.
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Bijeenkomst NLLGG
« Reactie #9 Gepost op: 2012/09/21, 22:43:22 »
Dit is de link http://www.gnu-darwin.org/ verder heb ik geen ervaring met Apple, dus geen idee of het er op lijkt. De x86 cd kan je downloaden, is wel een oude versie, maar vraagt wel enige ervaring. Ik ga dat 6 oktober eerst eens bekijken, je kent het spreekwoord Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dus ik wacht dat even af. Eens kijken bij welke versie ze nu zijn.

« Laatst bewerkt op: 2012/09/21, 22:46:22 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.