Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)  (gelezen 61508 keer)

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #50 Gepost op: 2007/09/22, 11:26:21 »
Citaat van: SWAT
misschien kunnen we wat dat betreft het een en ander combineren. (aangezien Zeeland ook in het Zuid-Westen ligt)
Een vorm van eenheid/samenwerking is natuurlijk toe te juichen. En kan alleen maar bijdragen aan het gehele Forum. En/of  alle bestaande Ubuntu(Linux) gebruikersgroepen.

Citaat van: r0n.
Dat was ook mijn gedachte, b.v.
1 bijeenkomst per maand in Bergen op Zoom,
1 week later iets richting Breda,
2 weken later in de omgeving van Goes,
3 weken later in Zeeuwsvlaanderen ..
Maar ik geloof, dat ik  hier  nu toch even op wil komen voor  de Zeeuws-Vlaamse gebruikers .
Misschien door  de volgorde aan te passen van 3 naar 1.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #51 Gepost op: 2007/09/23, 01:57:41 »
Jongens, laten we het eerst eens regionaal aanpakken. Het lijkt mij het beste om onder de zeeuwse noemer eens bij elkaar te komen en kijken wat de mogelijkheden zijn.  Hiermee wil ik overigens Ubuntu's buiten Zeeland NIET uitsluiten, jongens zoals Swat, van harte welkom!.  Eerst eens kijken hoe wij een gebruikersgroep gestalte kunnen geven. Daarbij lijkt mij het zinvol dat er mensen  bij zijn die ervaringen hebben met eerdere meetings/gebruikersgroepen. (voel je hem Ron?)
Het is leuk om van alles te bedenken, grenzen aan te geven ect ect. Lijkt mij beter hier eerst eens serieus over te praten, standpunten en structuur in te nemen en vervolgens aan de slag te gaan.
Gezien de drive en spirit waarmee velen van ons zich willen inzetten voor de goede zaak moet dit zeker lukken.
Dus:

- datum
- plaats
- wie komen er
- agenda
- zien wat er gaat gebeuren

Let's go!

Of heb ik het mis?
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #52 Gepost op: 2007/09/23, 02:00:21 »
Overigens hebben tot nu toe 23-09-07  01.20 uur  827 mensen deze topic bekeken. Lijkt mij dat daar toch zeker 50 zeeuwen bijzitten??
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #53 Gepost op: 2007/09/23, 02:20:03 »
Citaat van: glupper68
Overigens hebben tot nu toe 23-09-07  01.20 uur  827 mensen deze topic bekeken. Lijkt mij dat daar toch zeker 50 zeeuwen bijzitten??
Jammer dat ze zich dan niet kenbaar maken. Ik zit echt te wachten op mensen die roepen: "he ik woon vlak bij je, kan je me helpen of kan ik je helpen". Maar helaas iedereen waar ik tegen vertel dat ik ubuntu gebruik kijkt me raar aan....

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #54 Gepost op: 2007/09/23, 02:23:14 »
de hulp vind je via het forum. Veel mensen zijn te veel winoosed en zijn daardoor misschien bang iets anders te proberen. Ik weet zeker dat er meer in de buurt zitten dan je denkt
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #55 Gepost op: 2007/09/23, 02:47:14 »
@ glupper68:
Ja hulp vind ik via het forum, en dat zal altijd zo blijven. Maar het lijkt mij zo leuk om in real life mensen uit mijn buurt  te ontmoeten die ook overgestapt zijn naar Ubuntu of een andere linux distro. Vandaar ook mijjn intereesse in een zeeuwse gebruikers groep.

Offline Dave

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #56 Gepost op: 2007/09/23, 03:54:23 »
Citaat van: glupper68
Overigens hebben tot nu toe 23-09-07  01.20 uur  827 mensen deze topic bekeken. Lijkt mij dat daar toch zeker 50 zeeuwen bijzitten??
aangezien het topic steeds in beeld komt bij laatste berichten als er weer gepost is sta ik al een keer of 4 op dat lijstje van bezoekers :-)

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #57 Gepost op: 2007/09/23, 12:02:58 »
Een dag of wat terug ben ik eens gaan tellen hoeveel (vermoedelijk) echt geïnteresseerden er nu van het forum waren en toen kwam ik tot de
conclusie: 8 totaal (uit Zeeland)
                                         5 uit Zeeuws-Vlaanderen.
                                         1 onbekend (wel uit Zeeland)
 Aan gezien er buiten Zeeuws-Vlaanderen meer Zeeuwse inwoners zijn vond ik dit toch positief uitvallen voor voor Zeeuws-Vlaanderen.  En dacht toen wel al  5 misschien 6  vanuit het forum.
 Eventueel anderen welkom???  Dan kun je toch al eens wat dingen  onderling gaan afspreken.
 Blij dat jullie in de late uurtjes nog toch nog de moeite nemen om hier op het forum (en dan nog zinnige dingen ook :) ) nog mee denken.

En hier ben ik het dus helemaal met glupper68 eens.

-datum.....   donderdag 25 oktober  19:00 uur.

-omgeving Terneuzen. - Terneuzen. (Als het aantal aanmeldingen onder de 15 blijft ;)

-wie ...... Mail maar door. Dan kan ik de aanmeldingen door wie gewenst hier plaatsen.

-Aanmeldingen: -Linusbtu,  -rempx,  -slowfox  -armedking  -Raaf61 -Dave
                                                           

-Op de agenda staat deze keer:"Oe moe me noe?"
                                                                                                 -Kennismaking
                                                                                                 -communicatie (onderling)
                                                                                                 -ideeën bespreken

Bij aan melding zal ik zeker een bevestiging mail sturen.  
En ervaren bijeenkomst mensen. Eigenlijk iedereen is/zijn, welkom.
 Groeten Linusbtu.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #58 Gepost op: 2007/09/23, 12:27:07 »
Linusbtu: Je hebt mail, ik ben er graag bij, ik scheur wel door de tunnel!

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #59 Gepost op: 2007/09/23, 15:42:57 »
Verweiderd
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Jehanne

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #60 Gepost op: 2007/09/23, 16:00:35 »
Citaat van: r0n.
Citaat van: Linusbtu
maar, ook door het feit dat er (zo lijkt het toch) in Zeeland en zeker in: Zeeuws-Vlaanderen tot nu toe niemand lijkt te zijn die een echte Ubuntu gebruiker kan en/of wil worden genoemd. Als ik het mis heb hoor ik dat graag.
Tholen hoort toch echt bij Zeeland hoor :lol:
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen, toevallig :-)
Books just want to be free!
See what I mean at:
http://www.bookcrossing.com/referral/Jehanne

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #61 Gepost op: 2007/09/23, 16:09:17 »
Citaat van: Jehanne
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen, toevallig :-)
Wat let u? Stuur maar een aanmelding- mail. :)

  Hopelijk komen er snel  94  :)  nieuwe aanmeldingen .

 Groet Linusbtu
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline armedking

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #62 Gepost op: 2007/09/24, 17:49:12 »
Kloosterzande hier ;-)

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #63 Gepost op: 2007/09/24, 21:19:41 »
Hosternokke! Via de mail kreeg ik het bericht dat er al drie aanmeldingen zijn voor de bijeenkomst van de ULGZ: oemoemenoe. Dat moeten er toch meer kunnen worden lijkt me. Dus Zeeuwse Ubuntu gebruikers: meld je aan!

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #64 Gepost op: 2007/09/24, 21:26:02 »
Nu nog maar 94 plaatsen vrij.
Wees er dus snel bij.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Raaf61

  • Lid
    • http://www.ppo.nu
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #65 Gepost op: 2007/09/25, 18:37:21 »
Net begonnen met Ubuntu  >> Sas v Gent ;)

Offline armedking

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #66 Gepost op: 2007/09/25, 18:47:06 »
Citaat van: Raaf61
Net begonnen met Ubuntu  >> Sas v Gent ;)
Ah mooi mijn oude woonplaats ;-) Welkom.

Offline joseph

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #67 Gepost op: 2007/09/25, 20:33:30 »
Heb net m'n rooster binnen en de 25e kan ik :cool:
Laat maar weten waar en ik kom ijs en weder dienende.

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #68 Gepost op: 2007/09/25, 23:33:28 »
ik hoop dat het lukt, denk eerder dat ik dan al in het vliegtuig zit.
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #69 Gepost op: 2007/09/26, 09:49:34 »
Citaat van: glupper68
ik hoop dat het lukt, denk eerder dat ik dan al in het vliegtuig zit.
[/b]
 
Dat is spijtig.
 U komt toch nog wel terug?    Hopelijk komen er namelijk meer bijeenkomsten.
Mochten er bepaalde punten (zeg maar namens u) zijn waarvan u van vind: “dat moet zeker aan de orde komen."    U kunt mij altijd even contacteren.
En we wonen nu nog geen 8 Km uit elkaar.
Dus pak eens de  fiets. :) Daar bestaan dacht ik, ook nog subsidie mogelijkheden voor.
 
Vriendelijke groet,     Linusbtu
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #70 Gepost op: 2007/09/26, 16:45:43 »
mocht het niet lukken, Joseph weet al mijn ins nd outs.  Uiteraard kom ik nog  terug
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline joseph

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #71 Gepost op: 2007/09/27, 15:37:50 »
Nu we toch bezig zijn pas je profiel even aan.
De kaart is namelijk weer online.

Staan nu nog maar 2 Zeeuwen op.
Dat kunnen we toch zeker beter dichtgeplakt krijgen?

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #72 Gepost op: 2007/09/27, 16:27:29 »
Nu 6. waarvan5 Uit welke Regio?
Mij zelf mee gerekend.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Dave

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #73 Gepost op: 2007/10/01, 11:45:54 »
Ik heb geen idee wat ik er van mag verwachten of wat mijn inbreng kan zijn maar wie weet slaat het vuurtje nog over.
Noteer me maar voor de 25e (Aardenburg, meerijders ook welkom)

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #74 Gepost op: 2007/10/01, 12:00:57 »
Citaat van: Dave
Ik heb geen idee wat ik er van mag verwachten of wat mijn inbreng kan zijn maar wie weet slaat het vuurtje nog over.
Op  het moment ben ik bezig met het maken van een “Flyer" . Om wat meer duidelijkheid te geven.
Echter zal het belangrijkste punt op de agenda van de eerste bijeenkomst ,vooral gericht zijn op de (hopelijk) daar meer aan het oppervlak komende behoeften/ideeën van de aanwezigen. (Tenslotte moeten we minstens door 1 duer kunnen.)
Dank voor het vertrouwen.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.