Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: LAMAZITTE nieuwste flash player installeert niet of werkt niet ...  (gelezen 1135 keer)

Offline Sophia

  • Lid
    • Gouden Era praktijk voor geneeskunde
Dag iedereen,

Het is al een paar maanden en nu heb ik er opeens genoeg van: er was toen een nieuwe Flashplayer (al dat flashgedoe) van Adobe. Die installeerde ik braaf, tenminste hij léék te installeren, en toen kon ik opeens niet meer gezellig afspeellijsten beluisteren op Youtube. Later kon ik ook een heleboel filmpjes hier en daar niet meer zien, steeds meer. Ik krijg dan de melding dat de nieuwste Flashplayer nodig is.

Elke keer probeer ik hem weer opnieuw te installeren, maar hij vindt me kennelijk niet aardig ofzo. Toen ik het op het internet opzocht, zag ik dat veel Windowsgebruikers er ook problemen mee hadden, maar hier op het forum kon ik er geen topic over vinden. Ben ik de enige die hiermee zit dan?  ???

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Ik heb alle bestandsvormen (tar.gz en deb enzo) geprobeerd, maar niets werkt. Normaliter installeert ie binnen een minuut.

Ik heb een beetje ouwe Linux uit 2010, dat zou het misschien kunnen zijn? Firefox is nog wel uptodate overigens (canonical 1.0).

Alvast veel dank voor een handige oplossing,

Sophia
« Laatst bewerkt op: 2012/02/14, 16:49:50 door Sophia »

Offline jan11000

  • Lid
Re: nieuwste flash player installeert niet of werkt niet ...
« Reactie #1 Gepost op: 2012/02/13, 20:41:20 »
Alles verwijderen wat je geinstalleerd hebt.
Waar heb je flash vandaan?
Linux alleen installeren wat in de servers staat van ubuntu, dus niet van de adobe site.

In het vervolg deze site aanhouden tav flash codecs etc.
http://sites.google.com/site/computertip/multimedia
Lees ook eens de gehele site door, staat veel info in.

Offline Sophia

  • Lid
    • Gouden Era praktijk voor geneeskunde
Re: nieuwste flash player installeert niet of werkt niet ...
« Reactie #2 Gepost op: 2012/02/14, 13:33:50 »
bedankt Jan. Ik heb alles gedaan wat op de site stond, die je gaf. Ik ben benieuwd of het nu werkt.
Updaten voor Totem gaat vanzelf he, dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

(...) Het probleem van Flash is niet opgelost, eerder erger geworden. ik kan nu helemaal niets meer afspelen!
Heeft iemand nog een idee hoe ik het béter kan maken?

Alvast heel veel dank!!
« Laatst bewerkt op: 2012/02/14, 13:42:10 door Sophia »

Re: LAMAZITTE nieuwste flash player installeert niet of werkt niet ...
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/28, 08:07:24 »

Onder firefox had ik het zelfde probleem met flash player die soms wel en soms niet werkte. Ik heb Gnash Shockwave player er uit gegooid (zoeken op Gnash via synaptic pakketbeheer of ubuntu software centrum). Toen Adobe flash player verwijderd en opnieuw geinstalleerd (zoeken op Flash) en dan het installatiepakket voor de Adobe flashplayer pluging voor mozilla firefox installeren. opnieuw opgestart En alles werkte weer.

www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Re: LAMAZITTE nieuwste flash player installeert niet of werkt niet ...
« Reactie #4 Gepost op: 2012/02/28, 11:49:16 »
Flash is altijd een beetje een probleemkindje, op ieder OS. Veel mensen op verschillende OS'en hebben er last van dat Adobe Flash Player niet goed werkt.