Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Steunpuntenmap een FLOP ????  (gelezen 18418 keer)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #25 Gepost op: 2010/02/02, 19:49:32 »
Iemand post een klacht uit een Belgisch forum. Ik bied aan om ondersteuning te leveren en zelfs huisbezoeken af te leggen.
[knip]
en uiteindelijk zijn wij geen stap verder met die ondersteuning ???
Ja, jammer dat het zo moet gaan........
Om hulp te krijgen kan je het beste kiezen uit de (recent) actieve leden van het forum !!
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #26 Gepost op: 2010/02/02, 21:56:43 »
Iemand post een klacht uit een Belgisch forum. Ik bied aan om ondersteuning te leveren en zelfs huisbezoeken af te leggen.
[knip]
en uiteindelijk zijn wij geen stap verder met die ondersteuning ???
Ja, jammer dat het zo moet gaan........
Om hulp te krijgen kan je het beste kiezen uit de (recent) actieve leden van het forum !!

@Timosha, als je zo iemand uit de brand wilt helpen, waarom niet gewoon doen? De discussie hierna is meer generiek en wringt blijkbaar op een aantal organisatorische zaken, waar ik ook niet in alle geledingen het fijne van weet.

Meer algemeen, ik heb het al enkele malen op dit forum meegemaakt, dat een TS tevergeefs naar ondersteuning zocht via de steunpuntenkaart. Soms springt er dan iemand in, die bereid is 'in person' te komen helpen. Alleszins prijzenswaardig, en m'n respect voor deze community-'burenhulp', maar het professionalisme druipt er niet vanaf als er een sterk verouderd overzicht op de Ubuntu-site staat.
Daarnaast heeft lang niet iedereen zijn of haar woonplaats in het profiel staan.
Dat is een gegeven, en als ik bovenstaande begrijp zitten we in een soort 'Catch-22' om e.e.a. op te schonen.

In zo'n geval, is het een idee om het gewoonweg van de grond af opnieuw op te bouwen? Daarnaast, is het mogelijk om bv. jaarlijks (ik noem maar wat) een (automatische?) herbevestiging te vragen van steunpunten, om zo het overzicht enigszins up to date te houden?
Op het gevaar af, dat hoon m'n deel zal zijn, vanwege de berg werk en allerlei technische hordes, maar ik probeer gewoonweg mee te denken en iets te opperen. Het is nl. geen uitnodigende reclame zoals het nu staat, en dat is jammer.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #27 Gepost op: 2010/02/02, 22:03:38 »
Als je toch kritisch gaat kijken kom je toch tot de conclusie dat de gehele Ubuntu-nl site echt flink verouderd is..
Sommige functies werken niet, paar kleine foutjes, erg verouderde plaatjes etc..

Dit getuigt niet van proffesionaliteit, zou wat aan gedaan moeten worden ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline timosha

  • Lid
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #28 Gepost op: 2010/02/02, 22:13:05 »
Iemand post een klacht uit een Belgisch forum. Ik bied aan om ondersteuning te leveren en zelfs huisbezoeken af te leggen.
[knip]
en uiteindelijk zijn wij geen stap verder met die ondersteuning ???
Ja, jammer dat het zo moet gaan........
Om hulp te krijgen kan je het beste kiezen uit de (recent) actieve leden van het forum !!

@Timosha, als je zo iemand uit de brand wilt helpen, waarom niet gewoon doen? De discussie hierna is meer generiek en wringt blijkbaar op een aantal organisatorische zaken, waar ik ook niet in alle geledingen het fijne van weet.


Doe ik morgen ook. Telefonische afspraak is gemaakt.

Ondertussen kunnen wij verder generieken, draagvlakken, invliegen, buurtwerken, overleggen. Wie weet komt er iets minder generiek en iets meer specifiek uit.
Stabiele OS: Solaris 10 - OS X 10.6.4 - Linux Mint 9 - Windows 7
Project OS: Linux Mint 9 Isadora
Test OS: Ubuntu 10.04 - 10.10
Server: Windows Server 2008 R2 - Exchange 2010

Contra verbosos noli contendere verbis: sermo datur cunctis, animi sapientia paucis.


Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #29 Gepost op: 2010/02/02, 22:18:44 »
het team wil het in eigen handen houden, maar zeg nu zelf...................dat schiet niet erg op.


En dan vinden ze het nog gek ook dat er kritiek komt.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #30 Gepost op: 2010/02/02, 22:34:45 »
In dat rare dossier topic heb ik geprobeerd ze te behoeden voor een fout die ze maken met de privacy maar daar luisteren ze ook niet naar.
Zeg nou eerlijk ze doen toch waar ze zelf zin in hebben dan kan ik echt niks positiefs verzinnen hoor.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #31 Gepost op: 2010/02/02, 22:43:20 »
Zeg nou eerlijk ze doen toch waar ze zelf zin in hebben dan kan ik echt niks positiefs verzinnen hoor.
Welke ze?
Heb jij een sollicitatie lopen, of lever je alleen commentaar van de zijkant?
Meld jij je in op de IRC meetings met opbouwende ideeën en vragen, of lever je alleen negatief commentaar?

Help liever mee opbouwen.........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #32 Gepost op: 2010/02/02, 22:47:33 »
Zeg nou eerlijk ze doen toch waar ze zelf zin in hebben dan kan ik echt niks positiefs verzinnen hoor.
Welke ze?
Heb jij een sollicitatie lopen, of lever je alleen commentaar van de zijkant?
Meld jij je in op de IRC meetings met opbouwende ideeën en vragen, of lever je alleen negatief commentaar?

Help liever mee opbouwen.........

Ik help graag mee met opbouwen maar er zijn mensen die a) niet met prutsers zoals Het Team willen werken b)  een sociaal leven hebben en werken c) sollicitatie heb ik lopen ja maar toch echt niet hier.

O en met ze bedoel ik alles wat met het team te maken heeft
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #33 Gepost op: 2010/02/02, 22:54:38 »

Ik help graag mee met opbouwen maar er zijn mensen die
a) niet met prutsers zoals Het Team willen werken
Dank je.....
Citaat
b)  een sociaal leven hebben en werken
Voor mijn werk ben ik 12 uur per dag van huis, ik slaap 8 uur per dag en heb een sociaal leven.
Alle tijd die ik over heb, besteed ik aan de Ubuntu gemeenschap en aan Ubuntu zelf.
In grote lijnen geldt dit voor (bijna) iedereen van het team !
Citaat
c) sollicitatie heb ik lopen ja maar toch echt niet hier.
Succes, hopelijk krijg je snel een goede en erg drukke baan :lol:
Citaat
O en met ze bedoel ik alles wat met het team te maken heeft
Zie mijn reactie onder (a).
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #34 Gepost op: 2010/02/02, 22:55:19 »
@Bas  Als het je hier zo tegenvalt, waarom blijf je dan komen?
Viva La Revolución

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #35 Gepost op: 2010/02/02, 22:58:24 »
en waarom nooit gereageerd op een verzoek tot medewerking om het forum te verbeteren,
en let wel, dit was een verzoek verstuurd ruim voor de onvrede bij jou begon te knagen.

Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #36 Gepost op: 2010/02/02, 22:59:13 »
Ik help graag mee met opbouwen maar er zijn mensen die a) niet met prutsers zoals Het Team willen werken b)  een sociaal leven hebben en werken c) sollicitatie heb ik lopen ja maar toch echt niet hier.

O en met ze bedoel ik alles wat met het team te maken heeft

Hier bereiken we natuurlijk niets mee..
Niet alleen loop je hier regelrecht (inhoudloos) het team aan te vallen.. (Op de man, niet op de bal)..
Je bent dus niet bereid zelf dingen te veranderen.

No offence, maar op het moment dat je je zo gaat opstellen heb je ook weinig recht tot klagen imho..
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #37 Gepost op: 2010/02/02, 23:04:12 »

Ik help graag mee met opbouwen maar er zijn mensen die
a) niet met prutsers zoals Het Team willen werken
Dank je.....
Citaat
b)  een sociaal leven hebben en werken
Voor mijn werk ben ik 12 uur per dag van huis, ik slaap 8 uur per dag en heb een sociaal leven.
Alle tijd die ik over heb, besteed ik aan de Ubuntu gemeenschap en aan Ubuntu zelf.
In grote lijnen geldt dit voor (bijna) iedereen van het team !
Citaat
c) sollicitatie heb ik lopen ja maar toch echt niet hier.
Succes, hopelijk krijg je snel een goede en erg drukke baan :lol:
Citaat
O en met ze bedoel ik alles wat met het team te maken heeft
Zie mijn reactie onder (a).
Ik heb al een drukke baan en ga het alleen nog maar drukker krijgen, ik ben een uur of 13 a 14 van huis weg en slaap 6 uur per nacht dus loop me niet te zeuren over een drukke baan.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/02, 23:17:20 door bas. »
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #38 Gepost op: 2010/02/02, 23:05:11 »
en waarom nooit gereageerd op een verzoek tot medewerking om het forum te verbeteren,
en let wel, dit was een verzoek verstuurd ruim voor de onvrede bij jou begon te knagen.

Misschien omdat ik een drukke baan heb en wanneer was die oproep naar mij toe dan, ik heb een keer aangegeven te willen helpen met de CC maar nooit wat van gehoord.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #39 Gepost op: 2010/02/02, 23:09:34 »
Ik help graag mee met opbouwen maar er zijn mensen die a) niet met prutsers zoals Het Team willen werken b)  een sociaal leven hebben en werken c) sollicitatie heb ik lopen ja maar toch echt niet hier.

O en met ze bedoel ik alles wat met het team te maken heeft

Hier bereiken we natuurlijk niets mee..
Niet alleen loop je hier regelrecht (inhoudloos) het team aan te vallen.. (Op de man, niet op de bal)..
Je bent dus niet bereid zelf dingen te veranderen.

No offence, maar op het moment dat je je zo gaat opstellen heb je ook weinig recht tot klagen imho..

Er zit genoeg inhoud in maar lezen schijnt nogal moeilijk te wezen voor mensen hier.
En als ik vals beschuldigt word openlijk waar ik niet op kan reageren omdat het topic dicht is heb ik zeker alle recht tot klagen en mijn manier van opstellen tegen het team en de clow brigade CC.
Er is mij zelfs toegezegd door ene drummies een cc clown dat die zijn best zou doen voor rectificatie ook nooit gezien loze belofte's.

En dan waarom ik hier nog zit omdat ik ook mensen help tussendoor mantass en dat is toch iets wat ik wil doen als ik het antwoord weet.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/02, 23:11:36 door bas. »
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Drummies

  • Lid
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #40 Gepost op: 2010/02/03, 07:41:48 »
Citaat van: bas.
Er is mij zelfs toegezegd door ene drummies een cc clown dat die zijn best zou doen voor rectificatie ook nooit gezien loze belofte's.

je gaat hier behoorlijk over de scheef .....en dat accepteer ik niet van U,je hebt het over rectificaties nou ga je gang ............wat sta jij je belachelijk te maken.

Ik dacht we een afspraak hadden gemaakt,ik zou mijn best doen v.w.b die rectificatie en jij zou op je weblog geen forum gerelateerde items plaatsen.

Vervolgens brandt je Pjotr af op je weblog......wat denk je nu eigenlijk dat ik dan nog enige inspanningen voor jouw gaat doen......hoe is het ??
« Laatst bewerkt op: 2010/02/03, 07:54:07 door Drummies »
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #41 Gepost op: 2010/02/03, 10:18:48 »
Citaat van: bas.
Er is mij zelfs toegezegd door ene drummies een cc clown dat die zijn best zou doen voor rectificatie ook nooit gezien loze belofte's.

je gaat hier behoorlijk over de scheef .....en dat accepteer ik niet van U,je hebt het over rectificaties nou ga je gang ............wat sta jij je belachelijk te maken.

Ik dacht we een afspraak hadden gemaakt,ik zou mijn best doen v.w.b die rectificatie en jij zou op je weblog geen forum gerelateerde items plaatsen.

Vervolgens brandt je Pjotr af op je weblog......wat denk je nu eigenlijk dat ik dan nog enige inspanningen voor jouw gaat doen......hoe is het ??

Drummies als je boos bent wacht dan even met een stukje typen dat scheelt taal fouten.
Ik ga over de schreef dat doet het team ook elke keer hoe kan je iemand een permanente ban geven zonder twee keer te waarschuwen ???.

Wat die afspraak betreft staat er ergens in dat stukje waar jij op doelt ook maar één verwijzing naar het forum ?? nee dus.

En dan antwoord op je laatste vraag hoe is het??? met mij gaat alles goed dank je en met jou ???
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

DarkEra

  • Gast
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #42 Gepost op: 2010/02/03, 10:59:34 »
Het jammere van dit soort reacties is dat men verwacht van een groep vrijwilligers wat men niet verwacht van bedrijven...

Het gaat hier om een groep mensen die een ideeel doel hebben en andere mensen willen helpen.. maar dat er iets fout kan gaan of dat er dingen blijven liggen omdat heel veel moet gebeuren dat schijnt dat niet te kunnen, dat terwijl ik geen bedrijf ken waar niks blijft liggen.. overal liggen zaken die aangepakt moeten worden, vaak ook nog wel enkele belangrijke zaken.. Waarom schijnt dit in een organisatie als deze niet te kunnen. Ik zie hierin ook wel dat er iets moet gebeuren. Maar de mensen die het willen oppakken hebben geen tijd en andere mensen doen het niet.. Dus het komt op een padstelling terecht. Een goede oplossing zal waarschijnlijk toch geprogrammeerd moeten worden, maar er is tegenwoordig nog maar 1 persoon die beheer doet en die moet ook zijn tijd verdelen tussen de vele dingen die hij doet.

Het is leuk om te zeggen dat iemand anders dat moet oppakken maar dan verschijnt het volgende probleem... maar wie dus??

Voordat iemand hierop aangesproken voelt mijn excusus maar het stoort mij dat iedereen verwacht dat het allemaal perfect gaat hier.. en daarom moest ik dit even van mij afschrijven/typen.

Als er in een bedrijf een jaar of langer zaken blijven liggen omdat iemand ze niet kan of wil uitvoeren dan ben je verkeerd bezig, dat heet bij mij lui-, laksheid en ongemotiveerd zijn. Als het een paar dagen of hooguit een week zou zijn tot daar aan toe. Maar langer dan een jaar? Kom op zeg. Meer en meer hoopt zich dan op en dan moet een ander komen om het te gaan opknappen. Ik heb in een bedrijf gewerkt waar de shit jaren bleef liggen tot we een andere bedrijfleider kregen die de zaak ging runnen. Je moest eens weten hoe we daar voorheen werkten en dat jaren aan een stuk door loze beloften van de directeur.

Samen met de nieuwe baas zijn we een middag rond tafel gaan zitten met alle mensen die we hadden en hebben we eraan gewerkt om er nog wat van te maken. Ondertussen is het bedrijf nog steeds soepel en netjes draaiende. Machines zijn opgeknapt en alles wordt goed onderhouden etc.

Citaat
Het is leuk om te zeggen dat iemand anders dat moet oppakken maar dan verschijnt het volgende probleem... maar wie dus??

Vacature plaatsen of iemand vanuit het team aanwijzen, er zijn man genoeg dus daar ligt het niet aan en ze kennen elkaar verdomde goed, dus iemand eruit pikken is niet al te moeilijk. Ook zou iemand vanzelf aan kunnen geven dit even op te pakken maar men is liever lui dan moe.

Als Ubuntu NL nog verder wil groeien, de kop boven water wil houden en echt serieus genomen wil worden, zullen er zaken aan de kern aangepakt moeten worden. Het lijkt er wel op of mensen bang zijn om hun status te verliezen en vinden het leuker om de benaming onder hun nickname te hebben: "Kijk ik ben beheerder en Administrator maar ik doe lekker verder geen bal." Tot zover de leiding geving van de club. Vrijwillig of niet, je doet dit met passie en plezier. Geen zin meer en zaken blijven liggen? Oké, iemand anders aanwijzen, vacature plaatsen, die persoon inwerken en dan opzouten. Simpel. Zo moeilijk is het niet.

Niet de hele tijd zaken vooruit blijven schuiven want dat wordt nog steeds gedaan namelijk, het is nog steeds hetzelfde gebleven en dat is zonde.



Offline Catharina

  • Lid
    • http://www.mingos.nl
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #43 Gepost op: 2010/02/03, 11:12:57 »
Wat weer een vervelende discussie.. Het is Ubuntu onwaardig en ook een van de redenen dat ik en ik weet zeker, vele anderen zich hier niet of amper meer laten zien. Maar wat mij betreft legt DarkEra de vinger precies op de zere plek. Er zitten hier een aantal heren (Dennis en Swat) die achter de schermen aan de touwtjes te trekken als ze daar zin in hebben en die zich verder niet of nauwlijks meer laten zien. Ze teren nog op hun bijdragen uit het verleden en ook al zijn die nog zo groot, dat rechtvaardigt niet dat je op je post blijft zitten als je daar zelf de motivatie of de tijd niet meer voor hebt.

Veel initiatieven lopen stuk omdat er geen actieve bemoeienis van de zogenaamde leiding, met als dieptepunt dat het vorig jaar gestartte  itiatief, onder leiding van Jan Stedehouder om ubuntu.nl verder te ontwikkelen uiteindelijk en na inzet van velen, ook op niks is uitgelopen.

Ik denk dat Dennis en Swat zich toch zo langzamerhand eens moeten afvragen of ze de eer aan zichzelf houden of dat ze gewoon echt weer gaan doen wat hun taak is, namelijk leiding geven aan Ubuntu.nl.

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #44 Gepost op: 2010/02/03, 11:38:01 »
Wat erg dit zeg.

Bas, als je zoveel werk hebt en maar weinig kan slapen, wat beweegt jou dan nog om hier nog te zijn? Is dat alleen om "mensen te helpen" of om de boel in de gaten te houden voor ene A.
En als je het zo leuk vind om op je blog mensen en het forum af te kraken dan begrijp ik helemaal niet meer wat je hier nog doet.

Wees eens volwassen joh of ga je heil ergens anders zoeken. Wat hebben we nu hier op het forum aan zulke leden? Helemaal niets dus!


Ik hou voor niemand de boel in de gaten hier en als ik hier wat typ doe ik dat uit eigen beweging en voor niemand anders.
Op mijn blog staan twee stukjes ( volkomen terecht ) over dit forum en ik heb al vaker gezegd als je het niet wil lezen lees je het niet niemand verplicht je er toe.

En dan spreek je hier over wat hebben we hier aan dat soort leden helemaal niks, of we veel aan jouw hebben jij brand hier op het forum mensen af onder een andere nick of niet dan SINT.
Dubbel account mocht volgens mij niet en mensen met een dubbel account die mensen afbranden zouden ook een ban moeten krijgen, doe het dan gewoon met je eigen nick als je het lef hebt.

En ja de hoofdreden dat ik hier zit is om mensen te helpen maar ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen waarom ik hier zit.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/03, 11:40:07 door bas. »
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #45 Gepost op: 2010/02/03, 12:13:36 »
Je bent zielig Bas.
Ik snap nu wel dat er leden weggaan. Maar dat gaat bij mij echt niet lukken. 

Van mij hoeft niemand weg en dat heb je me ook nooit horen zeggen of zien typen.
Maar jij kan het zielig vinden en ik zeg het is de waarheid en die is hard.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #46 Gepost op: 2010/02/03, 12:15:18 »
Drummies als je boos bent wacht dan even met een stukje typen dat scheelt taal fouten.
Iets van een hand en eigen boezem?
Ik houd voor niemand de boel in de gaten hier en als ik hier wat type , doe ik dat uit eigen beweging en voor niemand anders.
Op mijn blog staan twee stukjes ( volkomen terecht ) over dit forum en ik heb al vaker gezegd, als je het niet wil lezen, lees je het niet niemand verplicht je er toe.

En dan spreek je hier over wat hebben we hier aan dat soort leden helemaal niks, of we veel aan jouw hebben, jij brand hier op het forum mensen af, onder een andere nick of niet dan SINT.
Dubbele account mocht volgens mij niet en mensen met een dubbele account, die mensen afbranden, zouden ook een ban moeten krijgen, doe het dan gewoon met je eigen nick als je het lef hebt.

En ja, de hoofdreden dat ik hier zit, is om mensen te helpen, maar ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen waarom ik hier zit.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/03, 12:18:20 door Ron »
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #47 Gepost op: 2010/02/03, 12:17:08 »
Drummies als je boos bent wacht dan even met een stukje typen dat scheelt taal fouten.
Iets van een hand en eigen boezem?
Ik houd voor niemand de boel in de gaten hier en als ik hier wat type , doe ik dat uit eigen beweging en voor niemand anders.
Op mijn blog staan twee stukjes ( volkomen terecht ) over dit forum en ik heb al vaker gezegd, als je het niet wil lezen, lees je het niet niemand verplicht je er toe.

En dan spreek je hier over wat hebben we hier aan dat soort leden helemaal niks, of we veel aan jouw hebben, jij brand hier op het forum mensen af, onder een andere nick of niet dan SINT.
Dubbele account mocht volgens mij niet en mensen met een dubbel account, die mensen afbranden, zouden ook een ban moeten krijgen, doe het dan gewoon met je eigen nick als je het lef hebt.

En ja, de hoofdreden dat ik hier zit, is om mensen te helpen, maar ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen waarom ik hier zit.


Ik weet van mezelf ook wel dat ik taal fouten er in heb zitten Ron dat hoef je echt niet aan te dikken hoor maar wel een teken dat je bril schoon is.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #48 Gepost op: 2010/02/03, 12:20:15 »
Ik weet van mezelf ook wel dat ik taal fouten er in heb zitten Ron dat hoef je echt niet aan te dikken hoor maar wel een teken dat je bril schoon is.
hahaha,
Het is bedoeld als kanttekening, jij klaagt dat iemand anders te snel iets schrijft en daardoor fouten maakt in de taal.
Het viel mij gewoon op, dat jij het zelf ook doet :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Steunpuntenmap een FLOP ????
« Reactie #49 Gepost op: 2010/02/03, 12:22:15 »
Ik lees het ook niet na zou ik wel moeten doen ik weet het.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt